زوم‌اپ: تبدیل عکس های شما به زامبی ها با اپلیکیشن Zombify

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
Zombify اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل و همچنین علاقه مندان به دنیای زامبی‌ها است که می‌تواند تصاویر شما و دوستانتان را به شکلی شگفت‌انگیز، تبدیل به زامبی کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در سال‌های اخیر، زامبی‌ها نیز مانند موجودات فضایی یکی از مباحث حذف نشدنی از دنیای ما شده اند به طوری که در هر جایی که فکرش را کنید، از کتاب‌ها و داستان‌های مصور گرفته تا بازی و فیلم‌های سینمایی، همه جا نشانه‌های این موجودات ترسناک مشاهده می‌شود. اگر شما نیز از طرفداران ژانر زامبی‌ها هستید، احتمالا عاشق اپلیکیشن Zombify خواهید شد. این برنامه به طور فوق العاده طبیعی و باورپذیر قادر است تا به طور واقعیت افزوده، چهره‌ی شما را به یک زامبی تبدیل کند به طوری که یک نگاه به تصاویر پایین کافی است تا به دقت و ظرافت این اپلیکیشن در این امر پی برد.

zombify2

Zombify دارای بیش از ده‌ها مدل صورت، دهان، و زخم‌های زامبی شکل است که صورت شما و دوستانتان را به طور کامل به یک زامبی تغییر خواهد داد. نحوه‌ی کار با این برنامه بسیار ساده است به طوری که لازم است یک تصویر از صورت خود را در برنامه فراخوانی کنید تا Zombify به طور خودکار اجزای صورت شما را تشخیص، و اقدام به جایگذاری آن‌ها کند. بدیهی است که این اپلیکیشن برای کودکان مناسب نیست و نشان دادن تصاویر خروجی یا حتی اجازه‌ی کار با آن به کودکان، امری اشتباه و توصیه نشده به حساب می‌آید به طوری که درجه‌ی سنی (PEGI 12) در پلی استور برای آن در نظر گرفته شده است. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات