زوم‌اپ: قفل گذاری روی اپلیکیشن ها و عکس های شخصی با App Lock

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
App Lock اپلیکیشنی برای گوشی های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد روی هر اپلیکیشنی که مایل بودید رمز‌عبور قرار دهید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

این روزها در گوشی‌های هوشمند همه نوع اطلاعاتی وجود دارد، از اپلیکیشن‌های اجتماعی گرفته تا نرم‌افزارهای ثبت عکس و یادداشت. بدون شک با وجود اطلاعات زیاد در گوشی‌های موبایل، که اکثر آن‌ها نیز فایل‌های شخصی به حساب می‌آیند، نیاز به نوعی اطمینان خاطر برای حفظ امنیت این اطلاعات وجود دارد که با استفاده از اپلیکیشن‌های رمز‌عبور مهیا شده است. App Lock یکی از این اپلیکیشن‌ها در پلت‌فرم اندروید است که به طور رایگان منتشر شده و به شما امکان می‌دهد تا روی هر اپلیکیشنی که مایل بودید رمز‌عبور قرار دهید و خیالتان از عدم دسترسی دیگران به اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، توئیتر یا حتی گالری‌ عکس خود راحت باشد.

App Lock2

نحوه‌ی کارکرد این برنامه بسیار ساده است. برای استفاده از آن کافی است تا وارد برنامه شده و بعد از انتخاب اپلیکیشن‌های مورد نظر، اقدام به تعیین رمز‌عبور و سپس فعال کردن برنامه کنید. بعد از این کار قبل از ورود به برنامه‌ها با درخواست کلمه‌ی‌عبور مواجه خواهید شد. برای عکس‌ها و ویدئوها نیز در این اپلیکیشن ابزار Vault انتخاب شده که با انتقال عکس‌ها و ویدئوهای شما به دیتابیس داخلی خود، آن‌ها را به طور کل از حافظه‌ی گوشی پنهان می‌کند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات