زوم‌اپ: اطلاع رسانی و دانلود رام های سایانوژن با CM Downloader

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
CM Downloader اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندرویدی است که وظیفه‌ی اعلان بروزرسانی‌های رام سایانوژن و همچنین دانلود نسخه‌ی جدید رام‌ها را بر عهده دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شاید زمانی که سایانوژن کار خود را شروع کرد فکرش را هم نمی کرد که روزی به این حد از محبوبیت و خوش نامی دست پیدا کند که ملیون‌ها کاربر مختلف داشته و حتی به طور پیش‌فرض روی برخی گوشی‌های تولید شده مانند Oneplus1 نصب شده باشد. اگر هنوز با رام‌های سایانوژن آشنایی ندارید، سیانوژن یک نسخه‌ی ویرایش شده بر پایه اندروید خام است که در کنار محیط رسمی و خالص اندروید، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در نسخه‌های رسمی منتشر شده وجود ندارد؛ برای مثال می‌توان به امکان شخصی‌سازی فوق‌العاده‌ی ظاهر آن، و همچنین اعمال تغییرات سیستمی مانند Overclock CPU اشاره کرد. اگر هم اکنون در گوشی شما رام سایانوژن نصب شده است، CM Downloader اپلیکیشنی ایده‌آل برای شما خواهد بود که امکانات ویژه‌ای را در خصوص بروزرسانی سایانوژن در اختیارتان قرار می‌دهد.

CM Downloader2jpg

CM Downloader وجود بروزرسانی‌های مرتبط با رام سایانوژن را به شما اطلاع رسانی می‌کند و همچنین قابلیت دانلود مستقیم نسخه‌ی جدید رام را نیز در خود جای داده است تا در صورت انتشار یک بروزرسانی، بتوانید از طریق همین برنامه آن را دانلود کنید. اگر از نحوه‌ی استفاده از این فایل‌های بروزرسانی نیز اطلاعات خاصی ندارید جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که CM Downloader دارای یک ابزار داخلی بوده و می‌توانید به کمک آن، بروزرسانی دانلود شده را به صورت خودکار در گوشی فلش کنید. همچنین امکان جالب فلش گروهی نیز در این برنامه قرار داده شده است که توسط آن می‌توانید فایل‌های جانبی دیگر مانند gapps، کرنل و ... را نیز همزمان با رام و تنها در یک مرحله، فلش کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات