زوم‌اپ:اپلیکیشن سلامتی سامسونگ S Health

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
S Health یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ است که مدتیست نسخه‌ی عمومی آن در پلی استور گوگل منتشر شده است و دارندگان گوشی‌های اندرویدی فارغ از برند دستگاه خود، می‌توانند اقدام به نصب آن کنند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد S Health یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های منتشر شده توسط سامسونگ به حساب می‌آید که امکانات فوق‌العاده‌ای را در زمینه‌ی سنجش سلامت بدن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن دارای امکانات فوق‌العاده همچون شمارش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان استرس، شمارش قدم‌ها، کالری سوزانده شده و... است که قرارگیری تمام این امکانات در یک محیط متریال و چشم‌نواز، یک اپلیکیشن بی نظیر را به وجود آورده است. این اپلیکیشن اندرویدی که پیش از این تنها بر روی پرچم‌داران جدید سامسونگ وجود داشت در اقدام اخیر این کمپانی، به صورت عمومی در پلی استور گوگل منتشر شده است و دارندگان دیگر گوشی‌های سامسونگ و حتی گوشی‌های غیرسامسونگی نیز می‌توانند اقدام به نصب آن کنند.

S Health2

البته نکته‌ی مهمی که در این میان وجود دارد عدم کارایی کامل این اپلیکیشن در گوشی‌های دیگر است؛ چراکه امکانات تخصصی آن مانند شمارشگر ضربان قلب، تنها به کمک سنسورهای مخصوص در پرچم داران سامسونگ امکان پذیر بوده و گوشی‌های دیگر، تنها قادر به استفاده از بخش‌های مستقل اپلیکیشن مانند قدم شمار و... خواهند بود. برای دانلود این اپلیکیشن و استفاده از امکانات بسیار کاربردی آن، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات