زوم‌اپ: اپلیکیشن یادداشت برداری INKredible Handwriting Note

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
INKredible - Handwriting Note اپلیکیشنی فوق العاده برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در زمینه‌ی یادداشت برداری به صورت دست نویس فعالیت دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بحث یادداشت برداری توسط گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند این روزها بیشتر از همیشه رواج یافته است و تصور آینده ای که دیگر کاغذها برای نوشتن به کار نروند چندان دور از ذهن نیست چرا که با حرفه‌ای‌تر شدن گوشی‌ها و تبلت‌ها و دقیق‌تر شدن شبیه سازی عمل تایپ توسط دست یا قلم، این موضوع به سمت رسیدن به یک ایده آل و استاندارد کلی پیش می‌رود و امروزه نیز در گوشی‌هایی همچون سری نوت سامسونگ، iPad Pro اپل و... شاهد هر چه دقیق تر شدن این روش تایپ هستیم. اپلیکیشن INKredible - Handwriting Note نیز یکی از اپلیکیشن‌های مخصوص به تایپ دست نویس است که با پشتیبانی کامل از قلم‌های لمسی، تجربه‌ای فوق العاده در زمینه‌ی تایپ در اختیار شما قرار خواهد داد.

INKredible 2

برای وصف توانایی‌های این اپلیکیشن اشاره به همین موضوع کافی است که INKredible به طور هوشمند تماس کف دست شما با صفحه را هنگام نوشتن تشخیص داده و آن را در لمس صفحه لحاظ نمی کند. این موضوع باعث می‌شود تا قادر باشید درست مانند روش‌های سنتی اقدام به تایپ کردن کنید بدون آنکه نگران برخورد دست خود با صفحه باشید. نکته‌ی جالب دیگری که در این اپلیکیشن وجود دارد، سادگی بیش از حد آن است به طوری که بعد از اجرای آن، تنها یک صفحه‌ی سفید با کاغذهایی در سبک طراحی قدیمی مشاهده خواهید کرد که این خلوت بودن و عدم وجود آیتم‌های اضافه، حس نوستالژی یک کاغذ ساده برای یادداشت را بیش از پیش تقویت می کند. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات