زوم‌اپ:مرورگر شناور در گوشی های اندروید با اپلیکیشن Link Bubble Browser

پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Link Bubble Browser اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می توانید یک مرورگر شناور را در اختیار داشته باشید و لینک‌های خود در اپلیکیشن‌ها بدون خروج از آن‌ها مشاهده کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

این روزها استفاده از اپلیکیشن‌هایی همچون اینستاگرام و تلگرام به شدت در بین کاربران رواج یافته است و اگر شما نیز کار کردن با یکی از این اپلیکیشن‌ها را تجربه کرده باشید حتما تا به حال با لینک‌های متعددی در این اپلیکیشن‌ها مواجه شده‌اید که با کلیک روی آن‌ها به مرورگر گوشی انتقال داده می‌شوید. این امر جدا از آنکه باعث تاخیر چند ثانیه ای در برگشت شما به اپلیکیشن قبلی و ادامه‌ی فعالیت خواهد شد، در گوشی‌های ضعیف تر منجر به مشکلاتی از قبیل بارگذاری مجدد اینستاگرام خواهد شد که امری بسیار آزاردهنده و ناخوشایند است. به کمک Link Bubble Browser می‌توانید یک مرورگر شناور به گوشی خود اضافه کنید تا از این پس در هنگام لمس لینک‌ها و انتخاب Link Bubble Browser، آدرس مورد نظر را در مرورگری به صورت شناور روی اپلیکیشن فعلی باز کنید و بدون خارج شدن از اینستاگرام یا تلگرام، به مرور آدرس مذکور بپردازید.

Link Bubble Browser12

نحوه‌ی کارکرد این اپلیکیشن به این صورت است که با کلیک روی هر لینک در اپلیکیشن‌های مختلف، یک دایره‌ی کوچک به گوشه‌ی تصویر اضافه می‌شود که مربوط به آدرس کلیک شده بوده و در پس زمینه به بارگذاری مشغول خواهد بود. شما با کلیک روی این دایره ها، می توانید پنجره‌ی مربوط به هر وب سایت را به صورت بزرگ تر و روی اپلیکیشن فعلی مشاهده کنید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. تفاوت نسخه‌ی رایگان و پلی این برنامه در تعداد سایت‌های باز شده به صورت همزمان است که در نسخه‌ی رایگان قادر به بازگشایی تنها یک آدرس خواهید بود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات