زوم‌اپ: مجموعه ای کامل از فرمول های فیزیک با توضیحات فارسی در اپلیکیشن Physics Formulas

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
Physics Formulas اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید است که مجموعه‌ای از فرمول‌ها و رابطه‌های فیزیک را با پشتیبانی از زبان فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

فیزیک یکی از مهمترین شاخه‌های تحصیلی است که به نوعی می‌توان ستون آن را فرمول‌ها و رابطه‌ی متغیرها دانست که از دانش آموزان سال‌های بالا گرفته تا دانشجویانی که در دانشگاه‌ها مشغول تحصیل هستند، همه به نوعی با این درس سروکار دارند. اگر شما نیز از افرادی هستید که در طول سال تحصیلی باید ده‌ها فرمول پیچیده و مختلف فیزیک را بیاموزید و آن‌ها را همیشه به خاطر داشته باشید، اپلیکیشن Physics Formulas یک انتخاب ویژه و مناسب برای شما خواهد بود که با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی در کنار یازده زبان دیگر، یک مرجع قابل اعتماد و فوق‌العاده کامل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

Physics Formulas2

فرمول‌های موجود در Physics Formulas در دسته‌های مکانیک، الکتریسته، فیزیک حرارتی، حرکت تناوبی، نورشناسی، فیزیک اتمی و ثبات موضوع‌بندی شده‌اند؛  در هر کدام از این دسته‌ها، به ده‌ها فرمول مختلف دسترسی خواهید داشت که با رسم شکل و توضیحات مفصل فارسی، به شما توضیح داده شده‌اند و نقش بسیار مهمی در یادگیری هرچه بهتر این فرمول‌ها ایفا خواهد کرد. در بخش موردعلاقه‌ها نیز می‌توانید فرمول‌های مهم تر که ممکن است بیشتر از باقی فرمول‌ها به کارتان بیاید را مشخص کنید تا در بخشی جداگانه به طور سریع تری به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن که تفاوت آن نسبت به نسخه‌ی پولی، حذف تبلیغات و چند ابزارک بیشتر است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات