زوم‌اپ: گوش دادن رایگان به موسیقی با اپلیکیشن Saavn Music & Radio

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
Saavn Music & Radio اپلیکیشنی برای گوش دادن رایگان به موسیقی‌های انگلیسی و هندی است که می توانید به طور کاملا رایگان به موسیقی‌های آن گوش کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

معمولا وقتی صحبت از گوش دادن آنلاین به موسیقی‌ها می شود، دو اپلیکیشن SoundCloud و Spotify انتخاب‌های اول برای اکثر کاربران هستند با این حال اپلیکیشن‌های دیگری نیز با ارائه‌ی خدمات رایگان سعی به جلب توجه کاربران دارند که Saavn Music & Radio یکی از نمونه‌های موفق این اپلیکیشن‌ها به حساب می آید. در اپلیکیشن Saavn Music & Radio شما به آرشیو عظیمی از موسیقی‌های انگلیسی زبان و هندی دسترسی خواهید داشت که می توانید به طور رایگان و بدون محدودیت به آن‌ها گوش کنید و پلی لیست‌های جداگانه برای سبک‌های مختلف و مورد علاقه تان بسازید. البته Saavn Music & Radio نیز به طور کاملا رایگان منتشر نشده است و برای حذف تبلیغات آن، و همچنین امکان دانلود آهنگ‌ها برای گوش دادن آفلاین نیازمند خریداری نسخه‌ی پولی آن خواهید بود.

Saavn 2

امکان پخش رادیویی موسیقی نیز از دیگر ویژگی‌های محبوب این برنامه به حساب می آید که در این حالت، درست مانند یک رادیو به صورت بی پایان برای شما موسیقی‌های مختلف پخش خواهد شد که در مواقعی که به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید می تواند بسیار مفید و کارآمد باشد. گاهی گوش دادن به موسیقی‌های اتفاقی، بسیار لذت بخش تر از شنیدن آهنگ‌های همیشگی خواهد بود که اگر به شنیدن موسیقی‌های خارجی علاقه داشته باشید، می توانید از این بخش نهایت استفاده را ببرید. برای دانلود این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنبد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات