زوم‌اپ: نقشه ی سه بعدی منظومه ی شمسی با اپلیکیشن Solar Walk Planets

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Solar Walk Planets اپلیکیشنی فوق العاده برای علاقه مندان به نجوم و منظومه‌ی شمسی است که یک نقشه‌ی سه بعدی و پر از جزئیات را از منظومه‌ی شمسی، با قابلیت بزرگنمایی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

قرن‌ها پیش انسان‌ها حتی فکر نمی کردند که به جز زمین، سیاره‌ی دیگری نیز در دنیا وجود داشته باشد با این حال طی گذشت صدها سال پیشرفت تکنولوژی، امروزه با دلایل علمی و مستند شاهد آن هستیم که سیاره‌ی زمین نه تنها یک عضو کوچک از یک منظومه است، بلکه همین منظومه‌ی غول آسا نیز در برابر جهان هستی، چیزی بیش از یک نقطه‌ی کوچک نیست. فکر کردن به این عظمت و ناچیز بودن ما در برابر وسعت هستی، همانقدر که می تواند ترسناک باشد، برای بسیاری از افراد در حد بسیار بالایی جالب توجه است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به شناخت دقیق تر منظومه‌ی شمسی و دیگر سیارات همسایه علاقه دارید، Solar Walk Planets اپلیکیشنی مخصوص برای شما خواهد بود که با ارائه‌ی امکانات بالا و جزئیات بسیار دقیق، یک گنجینه‌ی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

Solar Walk2

Solar Walk Planets یک نقشه‌ی سه بعدی و شبیه سازی شده از منظومه‌ی شمسی است که تمام المان‌ها و نکات به کار رفته در آن برگرفته از دقیق ترین تصاویر و اطلاعات موجود درباره‌ی این منظومه بوده و می توانید به طور کامل به اطلاعات درج شده در آن اعتماد کنید. تمام سیاره‌ها تا حد ممکن و شناخته شده با جزئیات طراحی شده اند و شما می توانید علاوه بر جا به جایی در منظومه‌ی شمسی، روی هر سیاره‌ی دلخواهی بزرگنمایی کنید و جزئیات و سطوح سیارات را از نزدیک مشاهده کنید. در کنار سیارات، ده‌ها قمر مختلف و چندین ستاره‌ی دنباله دار نیز در برنامه وجود دارند که می توانید به مشاهده و خواندن توضیحات مربوط به هرکدام بپردازید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

توجه: این اپلیکیشن به دلیل استفاده از تصاویر شبیه سازی شده و بسیار با کیفیت، نیاز به دانلود دیتای جداگانه دارد که حجم آن به طور تقریبی 250 مگابایت خواهد بود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات