زوم‌اپ: ویرایش تگ فایل‌های صوتی با اپلیکیشن AudioTagger

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
AudioTagger اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می توانید فایل‌های موسیقی خود را مدیریت کرده و علاوه بر ویرایش تگ‌های مربوط به هر آهنگ، کاور آهنگ‌ها را نیز دستخوش تغییرات کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

عکاسی با موبایل نیازمند دوربین خوب و با کیفیت خواهد بود؛ تماشای ویدئوهای مختلف نیز وابسته به میزان اندازه و کیفیت صفحه‌نمایش موبایل است. اما گوش دادن به موسیقی، هیچ وابستگی خاصی نداشته و از ارزان ترین گوشی‌های موجود در بازار تا بهترین موبایل‌های ساخته شده همگی قادر به پخش فایل‌های موسیقی هستند و به همین دلیل نیز، به جرات می توان مهم ترین استفاده از گوشی‌های همراه را بعد از تماس و ارسال پیام، گوش دادن به فایل‌های موسیقی دانست. از همین رو وجود ابزاری برای مدیریت هر چه بهتر این فایل‌های محبوب در هر گوشی موبایل ضروری خواهد بود. البته در این بین سایت‌های مختلفی که اقدام به ارائه‌ی آهنگ‌ها برای دانلود می کنند، انواع و اقسام تبلیغات را در تگ‌های آهنگ‌ها جای می دهند که این امر در بسیاری از مواقع برای کاربران مشکل ساز خواهد شد. برای مثال وقتی آهنگ را شروع به پخش می کنید به جای دیدن نام تراک یا آلبوم مربوط به این فایل موسیقی، آدرس سایت‌ها را مشاهده می کنید که این امر، به خصوص برای کسانی که قصد دسته‌بندی آهنگ‌ها بر اساس آلبوم و نام خواننده را دارند بسیار آزار دهنده خواهد بود.

AudioTagger2

AudioTagger اپلیکیشنی برای دارندگان گوشی‌های اندروید است که برای حل این مشکل طراحی و ساخته شده است و به شما امکان دسترسی به تگ آهنگ‌ها را داده و به کمک آن می توانید تمام تبلیغات قرار داده شده را از آهنگ‌ها حذف یا با نام‌های دلخواه جایگزین کنید. نحوه‌ی کارکرد برنامه به این صورت است که با فراخوانی یک فایل صوتی، تمام اطلاعات قابل ویرایش و مربوط به تگ‌های آهنگ به شما نمایش داده خواهد شد و می توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، اقدام به حذف یا اضافه کردن اطلاعات کنید. ضمن آنکه این اپلیکیشن از مدیریت کاور نیز پشتیبانی کرده و به کمک آن می توانید کاورهای آهنگ‌ها را که بعضا کاورهای تبلیغاتی سایت‌ها هستند را حذف و با کاورهای دلخواه (به صورت آفلاین یا آنلاین) جایگزین کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیراستفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات