زوم‌اپ: مدیریت و مرور اخبار در اپلیکیشن LinkedIn Pulse

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
LinkedIn یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی است که کاربران آن می توانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. LinkedIn Pulse نیز اپلیکیشنی برای مدیریت هرچه بهتر این شبکه در گوشی‌های موبایل است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

LinkedIn یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم در سال‌های اخیر به حساب می آید که مانند دیگر شبکه‌های بزرگ اجتماعی همچون توئیتر، فیسبوک و ... شامل افراد مختلفی از جمله هنرمندان و شخصیت‌های شناخته شده است. شما در این شبکه‌ی اجتماعی نیز می توانید همانند اینستاگرام پروفایل افراد مورد نظرتان را دنبال کنید و از آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به آن‌ها با خبر شوید. LinkedIn Pulse این شبکه‌ی اجتماعی محبوب را به گوشی‌های شما خواهد آورد و شما قادر خواهید بود تا با نصب آن، از این پس به راحتی چند کلیک و تنها از طریق موبایل خود وارد اکانت خود شده و به مدیریت اخبارها بپردازید. البته لازم به ذکر است که این برنامه کلاینت اصلی LinkedIn برای موبایل نیست و این شبکه‌ی اجتماعی دارای اپلیکیشنی مستقل با نام LinkedIn است که تمام امکانات را در اختیار شما می گذارد و LinkedIn Pulse تنها بخش اخبار و مطالعه‌ی آسان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

LinkedIn Pulse2

شاید بتوان جالب ترین ویژگی LinkedIn Pulse را مطالعه‌ی آفلاین آن دانست؛ به این معنا که برخلاف دیگر اپلیکیشن‌ها که شرط لازم برای بروزرسانی مطالب ورود شما به اپلیکیشن است، در LinkedIn Pulse همین که ارتباط اینترنتی شما برقرار باشد کافیست و اپلیکیشن در پس زمینه مرتبا در حال بروزرسانی مطالب خواهد بود؛ به طوری که اگر بعد از چند ساعت به اکانت خود سر بزنید، حتی اگر در حال حاضر به اینترنت متصل نباشید، با این حال تمام پست‌ها تا لحظه‌های که ارتباط اینترنتی شما برقرار بوده است به صورت آفلاین برای شما قابل مطالعه خواهند بود که در جای خود امری بسیار جالب و کاربردی به حساب می آید. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات