نسخه جدید فایرفاکس برای اندروید: سریعتر با امکانات بیشتر

چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
موزیلا اولین بار در مارس ۲۰۱۱ مرورگر فایرفاکس را برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرد، کاربران علاقمند به فایرفاکس با اشتیاق زیاد این مرورگر را برروی تلفن و تبلت‌های اندرویدی خود نصب نمودند اما به دلیل سرعت بسیار پایین و اشغال بیش‌از حد منابع سخت‌افزاری، آنطور که باید و شاید از این مرورگر استقبال نشد، حال موزیلا، فایرفاکس اندروید را از نو طراحی کرده و نسخه جدید را با سرعت بالاتر و امکانات بیشتر عرضه کرده است.
تبلیغات

مهمترین تغییر در نسخه جدید فایرفاکس، ارتقاء سرعت و افزایش بازده مرورگر است. اما علاوه بر افزایش سرعت، امکانات این مرورگر نیز بیشتر شده‌اند و مرور صفحات وب نیز ساده‌تر گردیده است.

موزیلا در مورد مرورگر جدید خود برای اندروید اعلام کرده: «مرور صفحات وب در تلفن‌همراه با کامپیوتر کاملا متفاوت است، اما طراحی نسخه جدید فایرفاکس به نحوی است که می‌توانید تجربه مشابه فایرفاکس مخصوص کامپیوترهای معمولی را در موبایل داشته باشید.»

نسخه جدید فایرفاکس از فلش پشتیبانی می‌کند و کاربران به راحتی‌ می‌توانند محتوای مبتنی بر Adobe Flash مانند: ویدیو، بنرهای تبلیغاتی یا بازی‌های فلش را مشاهده کنند. فایرفاکس اندروید قادر به همگام سازی اطلاعات کاربر بین ابزارهای مختلف است و کاربر می‌تواند بوک‌مارک، تاریخچه و رمز‌های عبور خود را بین تبلت و تلفن همراه و کامپیوتر خود همگام کند.

نسخه جدید فایرفاکس اندروید پشتیبانی بهتری از HTML5 داشته و ارتباط بهتری با APIهای سیستم‌عامل اندروید برقرار می‌کند.

برای دانلود نسخه جدید فایرفاکس اندروید می‌توانید به Google Play یا Bazar مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات