نرم‌افزار Snip مایکروسافت، اسکرین شات گرفتن در ویندوز را ساده می‌کند

جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت نرم‌افزار جدیدی را به نام Snip برای ویندوز منتشر کرده تا کاربران بتوانند مدیریت بهتری بر روی اسکرین‌شات‌هایی که تهیه می کنند داشته باشند.
تبلیغات

Snip ابزار رایگان و جدید مایکروسافت است که با هدف ساده سازی روند تهیه‌ی اسکرین شات از صفحه ارائه شده است. اسنیپ، امکان اضافه کردن صدا و دست نوشته را به اسکرین‌شات‌ها می‌دهد.

Snip در واقع یک اپلیکیشن سبکِ تحتِ ویندوز است که به صورت شناور بر روی صفحه قرار می‌گیرد تا به راحتی در دسترس کاربران باشد و هر زمان که نیاز به تهیه‌ی اسکرین شات از صفحه را داشتند از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن امکان تهیه‌ی اسکرین شات از صفحه‌، تهیه عکس از شما توسط وب‌کم یا ساخت یک وایت‌برد از آنچه که مایل به کشیدن آن با قلم یا ماوس هستید را می‌دهد.

Microsoft Snip

Snip شما را به تصاویر و شکلک‌ها محدود نمی‌کند. این ابزار دارای یک ضبط کننده‌ی داخلی است که امکان ضبط صدا را می‌دهد. یعنی می تواند صدای خود را به اسکرین‌شات‌های گرفته شده اضافه کرده و سپس برای فرد مورد نظر خود ایمیل کنید و یا توسط لینک اختصاصی که مایکروسافت در اختیارتان قرار می‌دهد به اشتراک بگذارید.

هرچند Snip در فاز آزمایشی است و هنوز نسخه‌ی نهایی آن عرضه نشده، اما به شکل غیرمنتظره‌ای بدون مشکل کار می‌کند و طراحی بخش‌های مختلف آن ساده و تمیز است.

برای دانلود Snip به وب سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات