زوم‌اپ: بررسی دسترسی روت گوشی با اپلیکیشن Root Check

یک‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Root Check اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید از وضعیت سیستمی گوشی خود و روت بودن یا نبودن آن مطلع شوید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر کاربر گوشی اندروید باشید به احتمال زیاد با اصطلاح روت در این پلت فرم آشنا هستید. روت کردن به نوعی غیرفعال کردن محافظت سیستمی اندروید از فایل‌ها است که با انجام آن، کاربر اجازه‌ی تغییرات بی نهایتی را در تمام بخش‌های گوشی پیدا خواهد کرد. اگر با مفهوم یا روش روت کردن گوشی آشنایی ندارید می‌توانید برای اطلاعات جزئی تر، به پست "آموزش روت گوشی‌های اندروید با 3 روش مختلف" مراجعه کنید. Root Check نیز اپلیکیشنی مفید برای گوشی‌های اندروید است که روت بودن یا نبودن گوشی را به شما اطلاع خواهد داد. البته همانطور که گفته شد این اپلیکیشن تنها در زمینه‌ی بررسی وضعیت روت دستگاه کاربرد دارد و نقشی در روت کردن گوشی ایفا نخواهد کرد و تنها شما را از روت بودن یا نبودن گوشی مطلع خواهد کرد چراکه معمولا بعد از انجام روش‌های مختلف روت، بسیاری از کاربران متوجه آن که عملیات روت کردن گوشی با موفقیت انجام شده است یا خیر نمی‌شوند و اکنون با کمک Root Check می‌توانند از صحت ماجرا آگاه شوند.

Root Check12

البته تنها استفاده‌ی Root Check به همین جا ختم نخواهد شد و در بخش‌های دیگر این اپلیکیشن، توضیحاتی تکمیلی درباره‌ی معنا، فواید و ضررهای روت کردن نیز نوشته شده است که اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید می‌توانید از این بخش Root Check نیز استفاده کنید. محیط اپلیکیشن به صورت متریال و زیبایی طراحی شده است و نحوه‌ی کار با آن نیز به ساده‌ترین شکل ممکن در نظر گرفته شده است به طوری که تنها با یک کلیک، از وضعیت روت گوشی خود با خبر خواهید شد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات