زوم‌اپ: ساخت استیکرهای کارتونی از عکس های شما با اپلیکیشن بی نظیر Bobble App - Stickers & Comics

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
Bobble App - Stickers & Comics اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید و آی او اس است که به شکل قابل تحسینی تصاویر شما را به صورتک‌های کارتونی تبدیل می‌کند و امکان ساخت استیکر و کمیک‌های متنوعی را برای شما محیا می‌کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های مختلفی برای تبدیل تصاویر شما به حالت کارتونی وجود دارند، اما با یک بار تجربه‌ی Bobble App - Stickers & Comics به این موضوع پی خواهید برد که این اپلیکیشن با فاصله‌ی بسیاری از اپلیکیشن‌های ذکر شده در سطح بالاتری قرار دارد. دقت این اپلیکیشن در تبدیل تصاویر به قدری بالا و طبیعی است که حتماً در استفاده‌ی اول از آن و مشاهده‌ی صورت کارتونی خود روی بدن‌های آماده‌ی این اپلیکیشن غافلگیر خواهید شد. معمولاً هر اپلیکیشن خوب حداقل در یک جا دارای نقاط منفی نیز هست که باعث می‌شود با وجود تمام ویژگی‌های مثبتش، به یک اپلیکیشن ماندگار تبدیل نشود. اما Bobble App - Stickers & Comics با امکاناتی که دراختیار شما قرار داده است، انصافا جای هیچ ایرادی نگذاشته و یک اپلیکیشن تمام عیار را به وجود آورده است. نحوه‌ی کار با اپلیکیشن نیز بسیار ساده بوده و تنها کافی است تا عکس مورد نظر خود را که حتماً باید به صورت تمام رخ باشد، وارد اپلیکیشن کنید و بعد از مشخص کردن چشم ها، با کلیک روی Next به مرحله‌ی تبدیل خودکار وارد شوید. ما برای آماده‌سازی این پست به سراغ تصویری از بهرام رادان بازیگر کشور رفته‌ایم که در تصویر زیر نحوه‌ی انجام این مراحل قابل مشاهده است.

yy3
yy4

این اپلیکیشن در سه بخش مختلف تقسیم‌بندی شده است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

yy1

بخش سوم: Canvas

در این بخش با یک شخصیت ساده مواجه خواهید شد که با استفاده از گزینه‌های بالا، می‌توانید به تغییر نصویر زمینه، لباس و فرم بدن شخصیت کارتونی خود بپردازید. با وجود آنکه تنوع زیادی در تصاویر پس زمینه و لباس‌ها وجود ندارد و نهایتا به ده مورد از هر کدام دسترسی خواهید داشت، بااین‌حال برای ساخت تصویری نمونه از کاراکتر خود، با مشکلی مواجه نخواهید شد. بعد از تنظیم تمام متغیرها، می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی SAVE اقدام به ذخیره‌سازی این تصویر کنید. تصویر بالا نمونه‌ای است که ما از بهرام رادان آماده کرده‌ایم.

yy2

بخش دوم: Stories

بخش داستانی یا کمیک این اپلیکیشن نیز ایده‌ی فوق‌العاده‌ای از سوی سازندگان این اپلیکیشن است که در آن، ده‌ها تصویر کمیکی وجود دارد که از داستان‌ها و موضوعات مختلفی برخوردارند. شما در این بخش می‌توانید با کلیک روی سر کاراکترها، اقدام به جایگزینی صورتک‌های خود کنید و با کلیک روی دیالوگ‌های آن‌ها نیز، به حالت ویرایش رفته و جملات مد نظر خود را وارد کنید. تصویر بالا نمونه‌ای کوچک از نتایج این بخش است.

yy5

بخش اول: Stickers

بخش اول و اصلی اپلیکیشن نیز به استیکرها مربوط می‌شود. در این بخش ده‌ها استیکر آماده در موضوعات مختلف با صورتک طراحی شده توسط شما وجود دارند که از تنوع و تعداد بالایی نیز برخوردارند. نکته‌ی بسیار جالب در این بخش، امکان اضافه کردن جملات فارسی به استیکرها است که همان‌طورکه در تصویر نمونه نیز مشاهده می‌کنید این امر با پشتیبانی کامل از زبان فارسی قابل انجام است. در این بخش با کلیک روی هر استیکر، می‌توانید عملیات مختلفی مانند ذخیره آفلاین یا اشتراک‌گذاری مستقیم در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را انجام دهید. با کمی حوصله و ابتکار می‌توانید از نتایج خروجی این اپلیکیشن، استیکر تلگرام بسازید و از آن‌ها در گفتگوهای خود استفاده کنید.

توجه: استفاده از این اپلیکیشن به صورت آفلاین امکان‌پذیر خواهد بود اما در صورت اتصال به اینترنت، تعداد بیشتری استیکر و داستان کمیکی دراختیار خواهید داشت. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات