نسخه آزمایشی Flipboard، محبوب‌ترین نرم‌افزار خبر‌خوان iOS، برای اندروید منتشر شد

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
بالاخره کاربران اندرویدی نیز امکان استفاده از نرم‌افزار خبرخوان فلیپ‌بورد را پیدا کردند. روز چهارشنبه کمپانی تولید کننده این نرم‌افزار، نسخه آزمایشی آن را برای ابزارهای اندرویدی منتشر کرد. اگر اهل خبر خواندن در تبلت و یا تلفن هوشمند اندرویدی خود هستید، حتما Flipboard را برروی ابزار خود نصب کنید.
تبلیغات

Flipboard معروف‌ترین نرم‌افزار خبرخوان آیپد و آیفون است. با این نرم‌افزار می‌توانید RSS وب‌سایت‌های موردنظر خود را بخوانید یا از دسته‌بندی اصولی این نرم‌افزار استفاده نموده و مهمترین اخبار شاخه‌های مختلف از جمله فناوری را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید از اخبار و مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک مطلع شوید.

بزرگترین چالش فیلپ‌برد برای تولید نسخه اندرویدی، تنوع ابزارهای اندرویدی و رزولوشن مختلف هر کدام از آنها است. در واقع در آیپد و آیفون، رزولوشن و مشخصات سخت‌افزاری تقریبا یکسان است و این امر کار را برای تولیدکنندگان نرم‌افزار ساده می‌کند.

Flipboard اولین بار در جولای سال ۲۰۱۰ برای iPad و حدود یک سال و نیم بعد برای آیفون منتشر شد. از مهمترین دلایل محبوبیت فیلپ‌بورد می‌توان به نمایش اخبار بصورت مجله‌وار و جذاب اشاره کرد.

چندی پیش گوگل نرم‌افزار Google Currents را به عنوان جایگزین فیلیپ‌بورد برای ابزارهای اندرویدی منتشر کرد اما بسیاری معتقد بودند که Flipboard عملکرد بهتری نسبت به Currents دارد.

اگر قصد دارید نسخه آزمایشی Flipboard را برروی ابزار اندرویدی خود آزمایش کنید به وب سایت این نرم‌افزار مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات