زوم‌اپ: دانلود ویدئوهای آنلاین با اپلیکیشن Fastest Video Downloader

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
Fastest Video Downloader مرورگری مخصوص برای وب‌سایت‌های ویدئویی است که علاوه بر امکان پخش روان و بدون مشکل هر فایل ویدئویی، امکان دانلود آن‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

هرچه سرعت اینترنت به عددهای بالاتری برسد حکمرانی ویدئوها نیز گسترده تر خواهد شد؛ به طوری که شاید یک روز فروش فیزیکی فیلم و سریال به طور کل منسوخ شود و تمامی این فایل‌ها تنها از طریق اینترنت قابل دانلود و خریداری باشند. به لطف پیشرفت چشمگیر سرعت اینترنت داخلی نسبت به چند سال پیش، کاربران ایرانی نیز بسیار بیشتر از قبل به سایت‌های ویدئویی علاقه‎مند شده‎اند که استقبال از  وب سایت یوتیوب در بین کاربران این روزهای اینترنت نیز نشانی بر این موضوع است. اما بسیاری از وب سایت‌های پخش آنلاین ویدئو، به دلایل مختلف ابزاری برای دانلود ویدئوها در اختیار کاربر قرار نمی‌دهند و تاکنون نیز دریافت این فایل‌ها تنها به لطف اپلیکیشن‌های جانبی که برای کامپیوتر یا گوشی‌های موبایل طراحی و ساخته می‌شد ممکن بوده است. Fastest Video Downloader نیز یکی از این اپلیکیشن‌های جانبی برای گوشی‌های موبایل است که به صورت یک مرورگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت و با ورود به هر صفحه‌ای که در آن فایل ویدئویی وجود داشته باشد، گزینه‌های دانلود را در اختیار شما قرار خواهد داد.

viddler2

البته Fastest Video Downloader را نمی توان یک مرورگر صرف دانست؛ چراکه امکان استفاده از آن در بعضی مرورگرهای دیگر نیز وجود دارد. با این حال اکثر کاربران ترجیح می‌دهند تا هنگام ویدئوگردی، از این اپلیکیشن به جای مرورگرهای پیش‌فرض استفاده کنند؛ چراکه علاوه بر ارائه‌ی گزینه‌ی دانلود برای فایل‌های ویدئویی، محیطی روان و پخش بی ایرادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سایت‌های ویدئویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم Fastest Video Downloader را از دست ندهید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات