زوم‌اپ: جا به جایی سریع بین برنامه ها با اپلیکیشن Air App Switcher

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
Air App Switcher اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه بین دو اپلیکیشن مختلف جا به جا شوید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تصور کنید قصد دارید که با شماره تلفن ثبت شده در یک اکانت اینستاگرام تماس بگیرید. در اینجور مواقع به دلیل آنکه شماره‌های ثبت شده در اینستاگرام قابلیت کلیک کردن ندارند، مجبور به تایپ دستی آن در اپلیکیشن شماره گیر خواهید بود و برای این امر نیز باید مرتبا با استفاده از پنجره‌های Recent Apps بین این دو اپلیکیشن سوئیچ کنید. این امر شاید چندان سخت یا وقت گیر به نظر نرسد اما کافیست یک بار Air App Switcher را امتحان کنید تا متوجه این موضوع شوید که انجام این قبیل جا به جایی‌ها به کمک Air App Switcher از قبل نیز سریعتر اتفاق خواهند افتاد.

Air App Switcher2

عملکرد این اپلیکیشن به این صورت است که بعد از فعالسازی آن، یک هاله‌ی رنگی و کوچک در گوشه ای از تصویر ظاهر می‌شود که با کلیک روی آن می‌توانید به آخرین اپلیکیشن اجرا شده دسترسی داشته باشید. برای مثال وقتی داخل اینستاگرام هستید و سپس به اپلیکیشن شماره گیر گوشی می‌روید، با کلیک روی این هاله‌ی رنگی با سرعت بالایی به اپلیکیشن اینستاگرام منتقل خواهید شد و با لمس دوباره همین هاله، به اپلیکیشن شماره گیر بازخواهید گشت. وارد کردن شماره از اینستاگرام به شماره گیر گوشی تنها یک مثال برای درک بهتر کاربرد این برنامه بود و طبیعتا استفاده‌های مفید و کاربردی بسیاری می‌توان از این اپلیکیشن به عمل آورد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

توجه: این اپلیکیشن در حال حاضر با اندروید 5 سازگار نیست.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات