زوم‌اپ: قفل گذاری فایل ها،پیامک ها، شماره ها و برنامه ها با اپلیکیشن Hide Secrets

یک‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
Hide Secrets اپلیکیشنی بی نظیر برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید هر فایلی را فارغ از نوع و فرمت آن، در گوشی خود مخفی کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

گاهی در گوشی خود اطلاعاتی شخصی و خانوادگی و حتی کاری را نگهداری می‌کنیم که هیچ علاقه‌ای به اشتراک آن‌ها با دیگران نداریم و خصوصی نگه داشتن آن برایمان حائر اهمیت است. در این مواقع معمولا اپلیکیشن‌های مخفی کننده به کمک ما می‌آمدند که البته با توجه به فایل مورد نظر که عکس، یادداشت، شماره تلفن، پیامک یا ... باشد نوع اپلیکیشن دانلودی نیز باید متفاوت می‌بود و برای مثال اگر قصد مخفی کردن عکس‌ها و پیامک‌های خود را داشتید، مجبور به نصب دو اپلیکیشن مختلف بودید. Hide Secrets اما اپلیکیشنی فوق‌العاده در زمینه‌ی مخفی‌سازی اطلاعات مهم و شخصی شما است که محدودیت ذکر شده را از بین برده و قادر به مخفی‌سازی هر نوع فایل که فکرش را کنید است.

Hide Secrets2

عکس ها، ویدئوها، اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی، پیامک ها، شماره تلفن‌ها، یادداشت‌ها و حتی فایل‌هایی با پسوندهای دلخواه مانند PDF، Zip یا ... همگی در Hide Secrets قابل مخفی‌سازی هستند و شما با نصب همین یک برنامه، از نصب اپلیکیشن‌های قفل‌کننده یا مخفی کننده‌ی دیگر بی نیاز خواهید شد. از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن می‌توان به حالت Fake Crash اشاره کرد که توسط آن می‌توانید در هنگام اجرای اپلیکیشن‌های قفل شده، پیغامی مبنی بر خرابی فایل اجرایی برنامه‌ی مورد نظر به کاربر نشان دهید تا به طور کل از خیر آن برنامه بگذرد. همچنین این موضوع برای وقت‌هایی که کودکی اصرار به بازی کردن با گیم‌های گوشی شما دارد می‌تواند جالب توجه باشد. حالت‌های قفل گذاری به صورت پترن یا رمزهای عددی و حروفی نیز در Hide Secrets در نظر گرفته شده است. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات