زوم‌اپ: بهترین نمایش فروم ها و تالارهای گفتمان با اپلیکیشن Tapatalk

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
Tapatalk اپلیکیشنی برای مرور راحت تر فروم‌های اینترنتی در داخل موبایل است که با کمک آن می‌توانید تمامی اطلاعات موجود در فروم را در قالبی مناسب برای موبایل مشاهده کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

سال‌ها پیش تبادل اطلاعات در دنیای وب معمولا یا به صورت یک طرفه، یعنی وب سایت‌های خبری بود که بازدیدکنندگان نقشی در مطالب آن نداشتند. یا به صورت چت روم‌های مختلف بود که نقط ضعف بزرگ آن عدم ذخیره‌سازی و سازمان‌دهی لازم برای مطالب بود. به همین منظور نسخه‌ای جدید از وب‌سایت‌ها راه اندازی شد که به صورت تالارهای گفتگو در اختیار کاربران یک سایت قرار می‌گرفت؛ به طوری که هر کاربر می‌توانست گفتگوی اختصاصی خود را در رابطه با هر موضوعی آغاز کند که همین موضوع، یعنی مشارکت آزادانه‌ی کاربران باعث شده است که معمولا فروم‌ها منبعی غنی از اطلاعات باشند. شاید بتوان بهترین مثال را در این زمینه فروم‌های XDA دانست که به لطف هزاران کاربر و توسعه‌دهنده، دریای عظیمی از اطلاعات موبایلی را در یک مکان جمع‌آوری کرده است. اما در کنار تمام این ویژگی‌های مثبت، بزرگترین نقطه ضعف این تالارها، عدم مدیریت آسان آن‌ها در موبایل بود که به لطف اپلیکیشن Tapatalk، این مشکل به طور کامل برطرف شده و امروزه فروم‌ها به لطف Tapatalk، یکی از ساده‌ترین مراجع قابل دسترس در گوشی‌های موبایل شده اند.

tapat2

درواقع توصیف برای عملکرد Tapatalk این است که به نوعی به اپلیکیشن فروم مورد نظر دسترسی خواهید داشت؛ چرا که امکانات قابل دسترس در Tapatalk، و همچنین نحوه‌ی نمایش شاخه‌های فروم و پست‌های مستقل به قدری منظم و ساده به نمایش در می‌آیند که گویی در حال استفاده‌ی اپلیکیشنی اختصاصی از آن سایت هستید. وجود بخشی اختصاصی برای وارد شدن به حساب کاربری در فروم‌ها و ارسال و دریافت آسان پیام، پشتیبانی از بیش از 10,000 سایت دارای Forum، پشتیبانی از ساختارهای VB و IPB و SMF و phpBB، کم کردن حجم مطالب برای صرفه جویی در هزینه اینترنت، نمایش آخرین ارسال‌ها، دریافت هشدار برای پیغامهای خصوصی، نمایش تمام صفحه‌ی تصاویر، دانلود فایلهای ضمیمه، تغییر اندازه‌ی فونت و... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن فوق‌العاده به حساب می‌آیند. استفاده از این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان امکان‌پذیر است و دارندگان تالارهای گفتگو نیز به آسانی می‌توانند با مراجعه به وب سایت این اپلیکیشن، فروم خود را برای نمایش در Tapatalk آماده‌سازی کنند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات