زوم‌اپ: به کمک اپلیکیشن Sax در گوشی ویندوزفونی خود ساکسیفون بنوازید

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Sax یکی از بهترین سازهای مجازی موجود برای ویندوزفون است که با کمک آن می‌توانید یک ساکسیفون کامل و با کیفیت را در گوشی خود در اختیار داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

نکته ای که Sax را نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می کند، استفاده از سازی کلاسیک و نه چندان فراگیر است؛ چراکه تاکنون اکثریت اپلیکیشن‌های ساز مجازی، از گیتار، پیانو، ویولون یا... استفاده کرده بودند و به سازهای خاصی مانند ساکسیفون که اتفاقا از محبوبیت بالایی نیز برخوردارند کمتر پرداخته شده بود. تیم توسعه‌دهنده‌ی Sax نیز بدون توجه به این موضوع و در اقدامی تحسین برانگیز، اپلیکیشنی خاص و فوق‌العاده حرفه‌ای را برای نواختن ساکسیفون به وجود آورده است که بر خلاف محیط ساده و متفاوتی که با دیگر اپلیکیشن‌های ساز مجازی دارد، از امکانات حرفه‌ای تری برخوردار است. معمولا اپلیکیشن‌های ساز مجازی دارای یک طرح گرافیکی از ساز مورد نظر نیز هستند که با کلیک روی کلید‌ها یا سیم‌های ساز، شاهد عکس‌العمل آن‌ها نیز خواهیم بود. در این برنامه اما خبری از شبیه سازی ظاهری ساز نیست و کلیدها تنها در چند رنگ ساده خلاصه شده اند. اما این موضوع اصلا به این معنا نخواهد بود که Sax اپلیکیشنی ساده و ابتدایی است.

sax2

یکی از ابزارهای حرفه ای که در Sax گنجانده شده است، شبیه‌سازی حالت ویبراسیون برای ساکسیفون است به این صورت که اگر هنگام لمس یک نت، گوشی را به زاویه‌های مختلف بچرخانید، نوت در حال پخش نیز دچار تغییر خواهد شد که اگر کمی با تئوری موسیقی و نواختن ساز آشنا باشید، حتما از اهمیت بالا و تحسین برانگیز بودن این امکان در Sax آگاه خواهید بود. خلاقیت‌های Sax به همین جا ختم نخواهد شد و در بخش نوازش ساکسیفون، می توانید با انتخاب یک موسیقی پس زمینه از بین آهنگ‌های مختلفی که با عنوان‌های Cool, Mojito, New Orleans, Azucar, omantic, Saudade و... در اختیارتان قرار گرفته است، اقدام به پخش آن و سپس نواختن ساکسیفون روی این موسیقی بپردازید. برای دانلود این اپلیکیشن بی نظیر که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات