زوم‌اپ: ساخت ویدئوهای موزیکال از عکس ها با اپلیکیشن Make My Movie

پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Make My Movie اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های موبایل است که به کاربران امکان ساخت ویدئو‌های چشم‌نواز و موزیکال از عکس‌های دلخواه را می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم یکی از مهم ترین موارد موجود در یک گوشی موبایل، دوربین عکاسی است که بسیاری از کاربران توسط آن به ثبت خاطرات روزانه‌ی خود می پردازند. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که هرچه تعداد این عکس‌ها بیشتر شود، انگیزه و حوصله‌ی کاربران نیز برای مشاهده و مرور آن‌ها کمتر می شود. بنابراین شاید بهترین انتخاب ساخت ویدئو‌هایی موزیکال و چشم نواز از عکس‌ها باشد که می تواند علاوه بر آن که تماشای ده‌ها عکس را همراه موزیک و افکت‌های ویژه برای شما به ارمغان بیاورد، یک نوع دسته‌بندی کلی نیز برای تصاویر به حساب بیاید. به این صورت که می توانید از عکس‌های سفر به شیراز یک ویدئو، از عکس‌های فارغ التحصیلی ویدئویی دیگر و به همین ترتیب ویدئوهایی با مضامین مختلف به وجود بیاورید که طبیعتا امری هیجان‌انگیز و جالب توجه خواهد بود.

MakeMyMovie 2

مراحل ساخت ویدئو از عکس‌ها در اپلیکیشن Make My Movie بسیار ساده و تنها در چند مرحله قابل انجام است. در ابتدا کافیست تا عکس‌های مورد نظر خودتان را وارد برنامه کنید و بعد از انتخاب موسیقی و یک پوسته برای ویدئوی خود، با کلیک بر روی گزینه‌ی Done به ویدئوی ساخته شده دسترسی داشته باشید و به ذخیره‌ی آفلاین آن در گوشی، یا اشتراک‌گذاری سریع آن در شبکه‌های اجتماعی بپردازید. ساخت ویدئو‌های خیره‌کننده از تصاویر خود، امکان اضافه‌کردن موسیقی‌های دلخواه از گوشی یا کتابخانه‌ی آنلاین این برنامه، وجود ده‌ها پوسته‌ی مختلف برای ویدئوهای ساخته شده، امکان اضافه کردن تیتر و نوشته به ویدئو یا عکس‌ها و همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری فایل خروجی در شبکه‌های اجتماعی از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می آیند. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات