زوم‌اپ: اپلیکیشن‌هایی برای تبدیل واحدهای اندازه‌گیری در اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون

یک‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
تبدیل واحدها یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر نوع کاربری از جمله محصلین و شاغلین به آن نیاز خواهند داشت و گستردگی آن در زمینه‌ی کمیت‌ها مانند دما، مساحت، باینری یا ... به قدری وسیع است که به خاطر سپردن آن‌ها کاری بسیار دشوار است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد این امر برای هر شخصی، به خصوص افراد محصل که در دروس فیزیک و... بارها نیازمند تبدیل واحد‌ها می شوند، یک موضوع ضروری به حساب می آید که طبیعتا همراه داشتن اپلیکیشنی که از تمامی واحد‌های رایج پشتیبانی کند از ارزش بسیار بالایی برای این افراد برخوردار خواهد بود. شاید کمتر کسی پیدا شود که حداقل یک بار با سوال‌هایی نظیر یک متر چند اینچ است، 20 درجه‌ی سانتیگراد چند فارنهایت خواهد بود یا حتی بحث‌های تخصصی‌تر مانند یک پاسکال چند میکروبار می شود مواجه نشده باشد. اگر شما نیز در فعالیت‌های روزانه یا درسی خود ممکن است با چنین مواردی رو به رو شوید، پیشنهاد می کنیم که با مطالعه‌ی این مطلب و نصب اپلیکیشن مخصوص به گوشی خود، همیشه و همه جا قادر به تبدیل واحدهای رایج باشید.

Sharji Unit Converter - اندروید

convertun4

اپلیکیشن "تبدیل واحد شرجی"، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در اپلیکیشن‌های رایگان تبدیل واحد است که تعداد بسیار بالایی کمیت مختلف را در محیطی بسیار زیبا و ساده در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید با وارد کردن یک کمیت، برای مثال یک کیلوبایت، به واحد‌های بسیاری از این کمیت مانند بیت، مگابایت، اگزابایت، کاراکتر و... دسترسی داشته باشید. طول، حجم، مساحت، زمان، سرعت، وزن، صدا، توان، فشار، نور، دما، شتاب، قدرت، ظرفیت و باینری از دیگر کمیت‌هایی هستند که در این اپلیکیشن فوق‌العاده وجود دارند و هرکدام نیز شامل ده‌ها واحد مختلف هستند.

 

Convert Units - آی او اس

convertun3

Convert Units با دارا بودن بیش از 50 ملیون دانلود، یکی از بهترین اپلیکیشن تبدیل واحد در آی او اس است که با ارائه‌ی ده‌ها کمیت و صدها واحد مختلف در محیطی چشم‌نواز، یک اپلیکیشن همه چیز تمام را در این زمینه برای کاربران به وجود آورده است. به گفته‌ی تیم سازنده، Convert Units دارای 17 کمیت مختلف و صدها واحد است که باعث می شود با نصب همین یک برنامه، به طور کامل از اپلیکیشن‌های دیگر بی نیاز شوید؛ چراکه کمیت‌ها و واحدهای این برنامه، علاوه بر موارد رایج و مورد نیاز، شامل کمیت‌های بسیار تخصصی نیز هست که تنها در موارد بسیار خاصی ممکن است نیازمند تبدیل آن‌ها شوید و همین موضوع باعث بی رقیبی آن در بین همتایان خود شده است.

 

Persian Unit - ویندوزفون

convertun2

Persian Unit Converter نیز اپلیکیشن انتخابی این مقاله برای پلتفرم ویندوزفون است که علاوه بر ایرانی بودن آن، از رابط کاربری جالب و قابل قبولی نیز برخوردار است. این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است شامل بیش از 10 کمیت مختلف مانند طول، مساحت، حجم، دما، سرعت، زاویه و...، و صد‌ها واحد جداگانه است که می توانید واحدهای موجود در هر یک از این کمیت‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. از نکات بسیار جالب این اپلیکیشن نیز می توان به وجود نماد علمی هر یک از واحدها اشاره کرد که می تواند بار علمی و آموزشی این برنامه برای محصلین را چندین برابر کند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات