زوم‌اپ: سفر به دنیای دایناسورها و کوتوله ها در اپلیکیشن واقعیت مجازی AR effect

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
AR effect اپلیکیشنی جانبی برای گوشی‌های سونی است که به عنوان یک افزونه برای دوربین موبایل نصب می شود و افکت‌های فوق‌العاده ای در زمینه‌ی واقعیت افزوده به گوشی شما اضافه خواهد کرد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

معمولا هر برند در دنیای موبایل ها، یک سری ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد که برای کاربران دیگر برندها جالب و وسوسه انگیز است. برای مثال اگر بنا به معرفی یکی از این ویژگی‌های وسوسه انگیز در رابطه با گوشی‌های شرکت سونی باشد، مطمئنا اولین موضوع بعد از موتور براویا انجین، دوربین گوشی و امکانات جانبی که برای آن در نظر گرفته شده است خواهد بود. خوشبختانه سونی به صورت ویژه ای از دوربین گوشی‌های خود پشتیبانی می کند و با ارائه‌ی افزونه‌های جالب و منحصر به فرد برای آن، مانور زیادی روی این بخش از گوشی‌های خود می دهد. یکی از جذاب ترین افزونه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، AR effect است که واقعیت مجازی را به شکلی فوق العاده فانتزی و چشم نواز به دوربین گوشی اضافه می کند. تنوع و چشم نوازی AR effect به قدری بالا و قابل تحسین است که کمتر کاربردی بعد از مشاهده‌ی نتیجه‌ی این افکت در دوربین موبایل، بی تفاوت از کنار آن می گذرد. تصور کنید که با دوربین موبایل خود مشغول فیلمبرداری از اتاق پذیرایی خانه‌ی خود، یا حیاط دانشگاه هستید که دایناسورها، کوتوله‌ها یا... به یکباره و به شکلی کاملا قابل باور و استاندارد در محیط اطراف ظاهر می شوند. یا بعد از فعالسازی آیتم صورت، با تصویربرداری از صورت دوستان خود، به شکل قابل باور و استانداردی صورت آن‌ها را تبدیل به زامبی یا... کنید.

ares2

به لطف استفاده از بالاترین استانداردها در واقعیت افزوده، AR effect به طور هوشمند اقدام به آنالیز محیط قابل مشاهده می کند و آیتم‌های خود را به نوعی در محیط جاسازی می کند که از هر لحاظ، از جمله زاویه‌ی قرار گیری، سایه‌ها و... همه چیز قابل باور خواهد بود. این آیتم‌های افزوده شده ویژگی‌های جالبی نیز همراه خود دارند. برای مثال می توانید با کلیک روی دایناسور ها، فریاد آن‌ها را بشنوید یا حتی سایز آن‌ها را تغییر دهید. ضمن اینکه به لطف مهمترین ویژگی واقعیت افزوده یعنی قرارگیری 360 درجه‌ی آیتم‌ها در تصویر، می توانید با چرخش آهسته‌ی گوشی به اطراف دایناسورها یا کوتوله ها، به طور کامل و از هر زاویه ای آن‌ها را تماشا کنید یا با نزدیک کردن دوربین به کوتوله ها، جزئیات دقیق تر و بهتری را از آن‌ها مشاهده کنید. در نهایت اگر بنا به خلاصه کردن AR effect در یک جمله باشد، می توان آن را شایسته‌ی عنوان "زندگی مجازی" دانست که به طور مرتب نیز توسط سونی آیتم‌های جدیدی به آن اضافه می شود. اگر شما نیز برای استفاده از این اپلیکیشن که البته تنها برای گوشی‌های سونی قابل استفاده است وسوسه شده اید، می توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام به دانلود آن کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات