زوم‌اپ: اضافه شدن ۲۰ زبان جدید به بخش ترجمه ی تصویری Google Translate

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
به لطف جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن Google Translate، هم اکنون 20 زبان جدید به بخش ترجمه‌ی تصویری این برنامه اضافه شده است و همچنین بخش ترجمه‌ی صوتی نیز بهبود یافته و حتی در سرعت‌های پایین نیز سریع‌تر عمل می‌کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با بروزرسانی جدید 20 زبان جدید به بخش ترجمه‌ی تصویری از طریق دوربین گوشی به اپلیکیشن ترجمه‌ی گوگل اضافه شده است که مجموعا تعداد زبان های پشتیبانی شده را به 27 زبان رسانده است. زبان‌های جدید عبارتند از "بلغاری، کاتالان، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، فیلیپینی، فنلاندی، مجارستانی، اندونزی، لیتوانیایی، نروژی، لهستانی، رومانیایی، اسلواکیایی، سوئدی، ترکی و اوکراینی" که از این پس می‌توانید با استفاده از دوربین موبایل خود و بدون تایپ کردن، به ترجمه‌ی جملات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. نکته‌ی هیجان انگیزی که در بخش ترجمه‌ی تصویری گوگل وجود دارد عدم نیاز آن به ارتباط اینترنتی است و می توانید به صورت کاملا آفلاین از آن استفاده کنید بنابراین اگر در مکانی قرار گرفتید که ارتباط اینترنتی در دسترستان نبود، نگران نباشید. با این حال برای استفاده‌ی آفلاین، باید فایل مربوط به هر زبان را که معمولا حدود ۵ مگابایت است را دانلود کنید.

Google Translate12

اما بخش ترجمه‌ی صوتی نیز بهبود یافته است. گوگل می داند که در اکثر نقاط دنیا که ممکن است در آن‌ها از این برنامه استفاده شود، احتمال وجود یک ارتباط اینترنتی بی نقص و پرسرعت کم است به همین دلیل در این بروزرسانی جدید، تیم گوگل سعی به اعمال تغییرات مثبتی در این زمینه داشته‌اند تا کاربران تجربه‌ای سریع‌تر و روان‌تر از همیشه را در زمینه‌ی ترجمه‌ی صوتی داشته باشند. برای بهره مندی از این امکانات جدید، که به صورت مرحله‌ای برای کشورهای مختلف در حال انتشار است می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اپلیکیشن Google Translate خود را بروزرسانی کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات