زوم‌اپ: شبیه‌ساز سگ‌های کوچک در بازی Dog Simulator

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
Dog Simulator یک بازی جالب و البته عجیب برای گوشی‌های موبایل است که موضوع آن در رابطه با شبیه‌سازی رفتارها و زندگی سگ‌های کوچک بوده و می‌تواند یک بازی محبوب برای علاقه‌مندان به حیوانات خانگی باشد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Dog Simulator یک بازی جذاب و البته متفاوت برای گوشی‌های موبایل است که در آن، شما کنترل یک سگ کوچک و خانگی را در اختیار خواهید داشت و می‌توانید علاوه بر امکان نگهداری و محافظت از آن، به تجربه‌ی دنیا از دیدی متفاوت نیز بپردازید. در ابتدای این بازی چندین نژاد مختلف به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود یکی از آن‌ها را برای شروع بازی انتخاب کنید. شما می‌توانید لباس‌های مختلفی را نیز برای این حیوان خانگی خریداری کنید و ظاهر آن را به هر شکل که دوست دارید تغییر دهید. بعد از آنکه سگ خود و لباس مخصوصش را انتخاب کردید، نوبت به کنترل این سگ دوست داشتنی می‌رسد که باید با دکمه‌های کنترلی موجود در صفحه، او را به اطراف حرکت دهید، وسایل را به هم بریزید و هر شیطنتی که به فکرتان می‌رسد انجام دهید تا سگ خود را سرگرم کنید.

Dog Simulator 20151

البته همه چیز به همین سرگرمی‌های آزادانه و بی هدف ختم نخواهد شد. در این بازی چندین حالت مختلف با ماموریت‌های متفاوت وجود دارد که در هر کدام باید با کنترل سگ، به اهداف مشخص شده دست پیدا کنید. برای مثال در حالت زمان دار بازی، یکی از مأموریت‌های شما وارد شدن به محلی مانند باغ یا یکی از اتاق‌های خانه و پیدا کردن اشیای مختلف است و هرچه این ماموریت خود را سریع تر و با دقت بیشتری انجام دهید امتیازات بیشتری نیزکسب خواهید کرد. توسط دکمه‌های کنترلی موجود در بازی، می‌توانید سگ خود را به اطراف حرکت دهید یا حتی با لیز خوردن و حرکات نمایشی، از بازی امتیاز کسب کنید. برای دانلود این بازی دوست داشتنی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات