زوم‌اپ: ساخت بارکدهای QR از اطلاعات مختلف با اپلیکیشن QR Maker

جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
QR Maker اپلیکیشنی برای ساخت QR CODE یا همان بارکدهای مخصوص برای انواع اطلاعات شما خواهد بود که برای مثال به کمک آن می توانید رمز عبور وای‌فای خود را تبدیل به بارکد کنید و افراد دیگر تنها با اسکن کردن آن، به اینترنت شما متصل شوند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

چند سالی بیشتر نیست که QR CODE‌ها به طور گسترده ای در سرتاسر دنیای وب و موبایل پخش شده اند که با توجه به بازخوردها و  استفاده‌های فراوانی که از آن شده است، می توان اذعان داشت که این بارکدها، یکی از جذاب ترین و موفق ترین ابتکارهای این چند سال اخیر بوده است که آثار آن، چه در دنیای اینترنت و چه در دنیای حقیقی مانند کارت ویزیت‌ها و... قابل مشاهده است. شما به کمک این بارکدها می توانید اطلاعات بسیار وسیع و مختلفی را تنها در یک مربع کوچک ذخیره کنید و بعد از آن، تنها با یک بار اسکن این بارکد به اطلاعات ثبت شده دسترسی داشته باشید. "بارکد ساز پلاس" اپلیکیشنی بسیار کاربردی در زمینه‌ی تبدیل اطلاعات مختلف شما، به QR CODE است که به طور رایگان برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است و به کمک آن می توانید استفاده‌های خلاقانه و مفیدی از این بارکد‌ها داشته باشید.

qrmaker2

برای مثال یکی از استفاده‌های جذابی که می توان از این بارکدها کرد، ذخیره کردن اطلاعات سایت یا ایمیل خود در آن، و چاپ این بارکد روی کارت ویزیت است که با اینکار مشتریان شما می توانند تنها با اسکن کردن این بارکد، مستقیما و به طور خودکار به وب سایت شما منتقل شوند. حتی چندی پیش نیز وب سایت آپارات پشتیبانی از QR CODE‌ها را به سرویس خود اضافه کرد به این صورت که با چاپ یک بارکد در کنار تبلیغات، بیلبورد‌ها یا بروشورها... به کاربران این امکان را می داد که با اسکن بارکد، به ویدئوی مربوطه نیز دسترسی داشته باشند. یا حتی می توانید رمز عبور وای فای خود را در آن ثبت کنید تا در صورتی که مهمانان شما درخواست اتصال به اینترنت را داشتند، از وارد کردن دستی رمز عبور برای آن‌ها بی نیاز شوید و تنها با اسکن این بارکد در گوشی آن ها، اتصال به اینترنت را برقرار کنید. برای دانلود "بارکد ساز پلاس" می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات