زوم‌اپ: Live screen streaming استریم آنلاین بازی

جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سونی به تازگی اپلیکیشنی با نام Live Screen Sharing را منتشر کرده است که با استفاده از آن می‌توانید گیم‌پلی بازی‌ها را به صورت زنده، در سرویس‌های Twitch و یوتیوب به نمایش بگذارید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بعد از نصب Live Screen Sharing هنگامی که وارد یک بازی می شوید، یک پنل کنترلی شناور در اختیار شما قرار می گیرد که گزینه‌ها و ابزار‌های موجود در آن، بسته به انتخاب Twitch یا Youtube متغیر خواهد بود. اما نکته ای که در هر دو پنل خودنمایی می کند سادگی بیش از حد کار با آن است که حتی کاربران غیر حرفه ای نیز در چند ثانیه نحوه‌ی کار کردن با آن را خواهند آموخت. در این پنل گزینه‌هایی برای شروع پخش آنلاین، ضبط به صورت آفلاین و در کارت حافظه، پخش صدای شما همزمان با پخش آنلاین بازی و قرار دادن ویدئویی کوچک شده از دوربین جلو در گوشه‌ی تصویر برای نمایش چهره‌ی شما در نظر گرفته شده است که امکاناتی فوق‌العاده‌ای برای گیمرهای حرفه‌ای به حساب می‌آید. حتی اگر قصد استفاده‌ی آنلاین از این برنامه را نداشته باشید و هدف‌تان تنها ضبط ویدئوی آموزشی از یک بازی و پخش آن در وب سایت‌های مختلف باشد نیز این برنامه گزینه‌ی خوبی برای شما خواهد بود.

streaaam2

همانطور که گفته شد Live Screen Sharing اپلیکیشن جدید و البته بسیار مفیدی از سوی سونی است که البته نکته‌ی عجیبی درباره‌ی آن وجود دارد. این برنامه فعلا محدود به چند گوشی خاص از شرکت سونی است و صاحبان دیگر مدل‌ها در حال حاضر نمی توانند از این برنامه استفاده کنند. البته نکته‌‌ی عجیب ماجرا این موضوع نیست بلکه گوشی‌های موجود در این لیست است که تنها به Xperia Z3+ و Xperia Z4 خلاصه شده است که جزو جدیدترین گوشی‌های این کمپانی بوده و درصد بسیار کمی از کاربران از این دو مدل گوشی بهره مند هستند.

توجه داشته باشید که برای استریم ویدئو در یوتیوب، ابتدا باید این امکان را در اکانت خود توسط این لینک فعال کنید و سپس به این امر بپردازید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات