زوم‌اپ: مدیریت پیامک ها در محیطی زیبا و پرامکانات با اپلیکیشن QKSMS

جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
QKSMS یکی از زیباترین اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک‌ها است که علاوه بر ارائه‌ی یک محیط کاربری شیک و قابل قبول، امکانات جالبی همچون ارسال سریع پیامک را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

مهمترین موضوعی که در اپلیکیشن QKSMS به عنوان یک برنامه‌ی مدیریت پیامک خودنمایی می‌کند، ظاهر زیبای آن است که با وجود چندین تم و رنگ مختلف برای آن، می‌توانید محیط آن را مطابق با سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید. البته سازندگان این برنامه، ظاهر زیبای آن را نقطه‌ی قوت اپلیکیشن خود نمی دانند و آن را در رتبه‌ی دوم ویژگی‌های QKSMS قرار می‌دهند. از نگاه آن‌ها ویژگی اصلی این برنامه همانطور که در نام برنامه نیز تأثیر گذاشته است، ارسال سریع پیامک، و همچنین پاسخگویی به پیام‌های دریافتی در سریع ترین زمان ممکن است. اگر تا به حال با سیستم‌عامل ویندوزفون کار کرده باشید، حتماً مشاهده کرده‌اید که در اکثر برنامه‌های این سیستم‌عامل، گوشه‌ای از صفحه‌های بعدی در یک اپلیکیشن، در سمت راست تصویر حضور داشته و به کاربر، وجود صفحه ای دیگر در سمت‌های دیگر را اطلاع می‌دهد. QKSMS نیز با استفاده از این ایده، بخش مربوط به نوشتن پیام جدید را در موقعیت مشابهی قرار داده است؛ به طوری که این قابلیت، علاوه بر زیبایی خاصی که به این برنامه داده است، به شما این توانایی را می‌دهد که بعد از باز کردن برنامه، و تنها کشیدن پنجره‌ی فعلی به سمت چپ، به صفحه‌ی نوشتن پیام جدید منتقل شوید.

qksms231223

قابلیت پاسخ‌دهی سریع به پیام‌های دریافتی نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که QKSMS برای رسیدن به موفقیت، روی آن حساب کرده است. اگر از اپلیکیشن‌های تکراری و همیشگی مدیریت پیامک خسته شده‌اید و همچنین اگر گوشی شما پاسخگوی نیاز سخت افزاری اپلیکیشن‌هایی مانند GO SMS و اجرای روان آن نیست، QKSMS بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود که در کنار محیطی سبک و چشم نواز، تمامی امکانات مورد نیازتان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات