زوم‌اَپ: مدیریت بر روی زمان استفاده ی کودکان از گوشی یا تبلت با Screen Time Parental Control

چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
Screen Time Parental Control یکی از ابزارهای مفید برای والدین است که به کمک آن می‌توانید روی استفاده‌ی زمانی فرزندان خود از گوشی یا تبلت اندرویدی مدیریت داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 در سال‌های اخیر یکی از مهمترین سرگرمی‌های کودکان، بازی کردن با گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها بوده که این موضوع به علت ضررهایی که می‌تواند برای کودکان به همراه داشته باشد، به یکی از دغدغه‌های مهم والدین تبدیل شده است و کودکان به قدری وابسته‌ی این دستگاه‌ها شده اند که در اکثر مواقع، پایان زمان بازی آن‌ها با گریه همراه خواهد بود. اگر شما نیز دارای یکی از این کودکان بازیگوش در اطراف خود هستید، می‌توانید با نصب Screen Time Parental Control روی گوشی‌ یا تبلت اندرویدی، به طور کامل روی زمان استفاده‌ی آن‌ها از این دستگاه‌ها مدیریت داشته باشید. برای مثال می‌توانید مشخص کنید که بعد از گذشت یک ساعت از اجرای برنامه، بازی‌های در حال اجرا یا محیط کلی گوشی قفل شود تا کودک شما به ناچار مجبور به کنار گذاشتن دستگاه شود.

scre12

 یکی دیگر از بخش‌های جالب این برنامه نیز، امکان غیرفعال کردن بازی‌ها و برنامه‌ها در ساعات مشخصی از روز است که به کمک آن می‌توانید تعیین کنید که برای مثال بازی‌های موجود در دستگاه، در ساعت 7 شب به بعد هنگام اجرا با ارور مواجه شوند یا به کل از دید کاربر پنهان شوند. این موضوع در مواقعی که کودکان دسترسی آزاد به تبلت یا گوشی دارند بسیار مناسب است و به کمک آن می‌توان از جذب شدن کودکان به تبلت‌ها و گوشی‌های اندرویدی، تا حد زیادی جلوگیری کرد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات