زوم‌اَپ: ماجراجویی‌های مکعب عنکبوتی در بازی جذاب Spider Square

سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
Spider Square یکی دیگر از بازی‌های ساده‌ای است که شاید در نگاه اول چندان جذاب به نظر نرسد؛ اما یک بار تجربه‌ی آن باعث می‌شود تا ساعت‌ها و روزها وقت صرف این بازی بی پایان و رکوردی کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در بازی Spider Square شما کنترل یک مکعب کوچک را بر عهده دارید که مانند مرد عنکبوتی قابلیت پرتاب تارهای چسبان را دارد و باید با پرتاب تار به سمت سقف و آویزان‌شدن به آن‌ها، مسیر را به جلو طی کرده و امتیاز‌های بیشتری کسب کنید. برای توصیف بازی و نحوه‌ی انجام آن شاید همین یک جمله کافی بود؛ اما بدون هیچ اغراقی، درک لذتی که انجام این بازی برای کاربران به همراه خواهد داشت تنها با تجربه‌ی آن ممکن خواهد بود و اگر از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ساده و دو بعدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این بازی جذاب را تجربه کنید. در بازی با کسب امتیاز‌های مختلف می‌توانید شخصیت‌های مختلفی را آزاد کنید و با مکعب‌های گوناگون بازی را به انجام برسانید که البته تأثیری در روند بازی به وجود نمی آورند و تنها ظاهر آن‌ها تغییر خواهد کرد.

Spider-Square2

در بازی دشمنی وجود ندارد و تنها موانع بازی دیوارهای بلند و کوتاهی هستند که باید با تنظیم تارهای پرتابی و پرش‌های انجام شده، از برخورد با آن‌ها جلوگیری کنید. موضوعی که باعث جذابیت بالای بازی می‌شود دشوار بودن انجام آن، در عین سادگی است؛ به طوری که شاید در نگاه اول تصور کنید بدون هیچ مشکلی می‌توانید رکورد‌های بالایی ثبت کنید، اما با اولین تجربه ی آن متوجه این موضوع خواهید شد که حتی برای رسیدن به امتیاز 10 نیز باید بارها و بارها تلاش کنید. در بخش آنلاین بازی نیز می توانید به صورت چند نفره و همزمان با دوستان خود بازی کرده و لذت رکورد زدن در این عنوان محبوب را چند برابر کنید. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات