زوم‌اَپ: پشتیبانی از گوشی های بیشتر در بروزرسانی Microsoft's Hyperlapse

یک‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
Microsoft's Hyperlapse اپلیکیشنی از سوی مایکروسافت است که چندی پیش به معرفی نسخه‌ی آزمایشی آن پرداختیم. در آخرین بروزرسانی منتشر شده برای این برنامه، پشتیبانی از چندین گوشی دیگر نیز به آن اضافه شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که در پست "انتشار اپلیکیشن Microsoft Hyperlapse برای ویندوزفون و اندروید" نیز گفته شد، Microsoft's Hyperlapse اپلیکیشنی اختصاصی از مایکروسافت در زمینه‌ی ساخت ویدئوهای Time-Laps است که برای پلت‌فرم‌های اندروید و ویندوزفون منتشر شده و به دلیل بتا بودن آن، تنها چند گوشی خاص (اندروید) امکان استفاده از آن را داشتند. هم اکنون با انتشار یک بروزرسانی جدید برای این برنامه، چند گوشی دیگر نیز به لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده اضافه شده و هم اکنون Microsoft's Hyperlapse روی این گوشی‌ها نیز قابل نصب و استفاده خواهد بود. این برنامه در زمان انتشار خود تنها در گوشی‌های (Nexus 5, 6 and 9, the Sony Xperia Z3 and the HTC One M8 and M9 و Samsung Galaxy S5, S6, S6 Edge and Note 4) قابل استفاده بود.

MicrosoftsHyperlapse2

Microsoft's Hyperlapse هنوز در حالت بتا قرار دارد و مطمئنا تعداد گوشی‌های پشتیبانی شده توسط این نرم‌افزار، افزایش خواهد یافت. برای دانلود این بروزرسانی جدید، باید همانند نسخه‌ی قبل، به صفحه‌ی گوگل‌پلاس این برنامه مراجعه کنید. اگر گوشی شما در لیست این بروزرسانی وجود دارد و تمایل به دانلود و امتحان کردن این برنامه دارید، می‌توانید با مراجعه به پست قبلی، آموزش دریافت این اپلیکیشن را مطالعه کنید. در جدیدترین بروزرسانی Hyperlapse پشتیبانی از گوشی‌های زیر به این برنامه اضافه شده است.

OnePlus OneDroid TurboMoto X (1st Gen.)Moto G (1st Gen.)Moto G (2nd Gen.)Samsung Galaxy S4Samsung Galaxy Tab S 8.4Samsung Galaxy Note Edge

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات