زوم‌اَپ: ماجراجویی‌های لارا کرافت در بازی هیجانی Lara Croft: Relic Run

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Lara Croft: Relic Run یک بازی مهیج و فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون است که در آن Lara Croft محبوب، این بار در سبکی متفاوت به دنیای بازی‌ها بازخواهد گشت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

مطمئنا می‌توان لارا کرافت را یکی از مشهورترین و در عین حال محبوب‌ترین کاراکترهای دنیای بازی‌ها دانست که در کنار جیل ولنتاین و کلیر ردفیلد، از معدود شخصیت‌های محبوب زن در بازی‌ها هستند. تاکنون بارها و بارها در کنسول‌های مختلف شاهد عناوین مختلفی از لارا کرافت بوده‌ایم و گیمرها ساعت‌هایی طولانی، پای ماجراجویی‌های پایان‌ناپذیر این شخصیت نشسته‌اند. این بار نوبت آن رسیده است که لارا به دنیای بازی‌های RUN وارد شود و علاوه بر ارائه‌ی یک بازی بی‌نظیر برای گوشی‌های موبایل، سبک بازی‌های RUN را نیز به طور عمیقی متحول کند. تاکنون با شنیدن بازی‌های سبک RUN، به طور ناخوداگاه عناوینی فانتزی و شاد همچون Subway، Temple Run و... را به خاطر می‌آوریم. بازی‌هایی بدون نیاز به دیتای مجزا و با محیطی نه چندان خشن که نهایت نگرانی شما فرار از دست یک مامور بداخلاق در ایستگاه‌های مترو، یا چنین دشمن‌هایی بود. در بازی Lara Croft: Relic Run اما همه چیز متفاوت خواهد بود و با وجود آنکه سبک ریشه‌ای بازی، همانند بازی‌های یاد شده است، مشکلات بسیار متفاوتی در این مسیر بی‌پایان برای لارا به وجود خواهد آمد.

larak2

برخلاف بازی‌های هم‌سبک که تا انتهای بازی یک مسیر یکنواخت را پشت سر می‌گذارید، در Lara Croft: Relic Run انواع موانع و مشکلات پیش پای شما قرار خواهند گرفت و حتی در مسیرهایی شما باید سوار بر موتور یا دیگر وسایل نقلیه راه را طی کنید. دشمنان شما در این بازی بسیار فراتر از یک شخص واحد که از پشت به دنبال شما است خواهد بود و در بسیاری از بخش‌های بازی نیز، باید در کنار کارهایی همچون دویدن و...، به آن‌ها شلیک کرده تا آسیبی از سوی آن‌ها به شما وارد نشود. افراد تفنگ به دست، دایناسورها، تبرهای غول آسا و... تنها بخشی از دشمنانی هستند که در این مسیر پر خطر مانع شما خواهند شد. تنوع گیم‌پلی بازی در Lara Croft: Relic Run بسیار بالا است و به نوعی یک تحول بزرگ برای بازی‌های سبک RUN به حساب می‌آید که اگر منصفانه آن را قضاوت کنیم، باید Lara Croft: Relic Run را یک عنوان فوق‌العاده موفق دانست که طرفداران لارا و بازی‌های RUN عاشق آن خواهند شد. انجام حرکات مختلف برای فرار از موانع و دشمنان، وجود انواع وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت، ماشین و ...، مبارزه با BOSS‌های مختلف، امکان سفارشی‌سازی و افزایش قدرت آیتم‌های متعدد، گرافیک خیره‌کننده و صداگذاری مهیج از دیگر ویژگی‌های این بازی فوق‌العاده به حساب می‌آیند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات