زوم‌اَپ: تصاویر زمینه HD برای ویندوزفون در Start Backgrounds HD

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از نقاط ضعفی که در پلت‌فرم ویندوزفون وجود داشت و به مرور در بروزرسانی‌های مختلف رفع شد، معنا نشدن تصاویر پس‌زمینه در این سیستم‌عامل و مشکی بودن یک دست تمام محیط آن بود که خوشبختانه در نسخه‌های جدید این پلت‌فرم این ویژگی نیز به آن اضافه شد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Start Backgrounds HD اپلیکیشنی مخصوص برای گوشی‌های ویندوزفون است که مجموعه‌ای از تصاویر زیبا و با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد و به کمک آن می‌توانید روزانه به تعداد زیادی Wallpaper دسترسی داشته باشید. با توجه به خاص بودن صفحه‌ی خانگی ویندوزفون، برای داشتن یک تصویر زمینه‌ی عالی، نمی‌توان روی هر عکسی حساب کرد و باید دنبال موردی بود که با کاشی‌های ویندوزفون و حاشیه‌های مشکی رنگ آن‌ها متناسب باشد تا از زیبایی تصویر نیز کم نشود. Start Backgrounds HD زحمت این انتخاب‌ها را برای شما کشیده و تمامی تصاویر موجود در آن، به نوعی متناسب با نوع چیدمان این پلت‌فرم انتخاب شده است و شما در انتخاب و دانلود آن‌ها با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود.

backpl2u

از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به استفاده‌ی آفلاین آن اشاره کرد که با مراجعه به اپلیکیشن و مشاهده‌ی عکس‌ها، تصاویر در گوشی شما ذخیره خواهند شد و در استفاده‌های بعدی بدون نیاز به ارتباط اینترنتی نیز می‌توانید به این تصاویر دسترسی داشته باشید. توسعه‌دهنگان Start Backgrounds HD قول بروزرسانی‌های منظم برای این نرم‌افزار را داده‌اند و به صورت روزانه و هفتگی، شاهد اضافه شدن تصاویر جدید‌تر به این برنامه خواهید بود. Start Backgrounds HD در ابتدا به صورت پولی در مارکت ویندوزفون ارائه شد، اما به تازگی، عرضه‌ی آن به صورت رایگان ادامه یافته است. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات