اپلیکیشن مرسدس بنز برای اپل واچ منتشر شد

سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه ساعت هوشمند اپل روانه‌ی بازار شد، حال کمپانی‌های خودروسازی یکی پس از دیگری اپلیکیشن‌های خود را برای اپل واچ منتشر می‌کنند. مرسدس بنز نیز اپلیکیشن خود را برای اپل واچ منتشر کرد.
تبلیغات

پس از آنکه بی ام دبلیو و فولکس واگن اپلیکیشن‌های خود را اپل واچ ارائه کردند، حال کمپانی آلمانی مرسدس نیز اپلیکیشن خود را برای این ساعت هوشمند منتشر کرده است. این اپلیکیشن با تمرکز روی مسیریابی منتشر شده است.

کاربران می‌توانند مقصد خود را روی اپل واچ مشخص کنند. به محض ورود به خودرو، فرآیند مسیریابی به نمایشگر درون خودرو انتقال یافته و کاربر اطلاعات مورد نظر را از طریق خودرو دریافت خواهد کرد. سپس در صورتی که کاربر خودروی خود را پارک کرده و از آن خارج شود، دوباره از طریق ساعت هوشمند به سمت مقصد هدایت خواهد شد. مرسدس بنز پیش از این نیز اپلیکیشن مشابهی را برای گوگل گلس منتشر کرده بود که کارکرد مشابهی داشت.

اپلیکیشن مرسدس برای اپل واچ

این اپلیکیشن توسط مرکز تحقیقات و توسعه‌ی مرسدس بنز در دره‌ی سیلیکون طراحی و توسعه یافته است. براساس اطلاعات ارائه شده، مرسدس‌بنز این اپلیکیشن را به‌همراه کلاس‌های C و S در پاییز سال جاری عرضه خواهد کرد. مرسدس‌بنز عنوان کرده که در آینده‌ی نزدیک سایر مدل‌ها نیز این اپلیکیشن‌ را دریافت خواهند کرد. همزمان با دریافت این بروزرسانی، امکانات اپلیکیشن مرسدس بنز نیز افزایش یافته و اطلاعاتی نظیر میزان سوخت باقی مانده، مسافت باقی مانده در کنار سایر اطلاعات روی ساعت هوشمند نمایش داده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات