تجربه توییتر و اینستاگرام در هدست‌های واقعیت مجازی در اپلیکیشن swerve

پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
هدست‌های واقعیت مجازی جزو محصولاتی هستند که با یک‌بار تجربه کردن آن، کنار گذاشتن‌شان دشوار می‌شود. اخیرا اپلیکیشنی با نام Swerve،  امکان نمایش توییت‌ها و پست‌های اینستاگرام را در فضایی سه‌بعدی برای هدست‌های واقعیت مجازی میسر کرده است.
تبلیغات

هدست‌های واقعیت مجازی از جذابیت بالایی برخوردارند؛ مشتریان همواره رغبت بسیاری را برای کار کردن با آن نشان می‌دهند. این هدست‌ها کاربردهای زیادی دارند، اما تا به حال تجربه‌ی شبکه‌های اجتماعی در آن‌ها مشاهده نشده است. ابزارهای پوشیدنی دیگری همانند اپل‌واچ، از این قابلیت برخوردار بوده و کاربران می‌توانند توییت‌های توییتر و پست‌های اینستاگرام را در این ساعت چک کنند؛ اما به لطف اپلیکیشن جدیدی با نام Swerve، تجربه‌ی این شبکه‌های اجتماعی در هدست‌های واقعیت مجازی نیز میسر شد.

اپلیکیشن Swerve توییتر را در یک فضای مجازی سه بعدی قرار داده و هدست واقعیت مجازی بر روی این فضا تمرکز می‌کند. با اجرای این اپلیکیشن می‌توان جستجو و هشتگ را انجام داد. در حال حاضر، نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن تنها بخش کوچکی از خدمات شبکه‌های اجتماعی را انجام می‌دهد؛ اما به زودی پشتیبانی از قابلیت اشتراک گذاری تصاویر در فیسبوک نیز فراهم خواهد شد. اپلیکیشن Swerve در اواخر ماه جاری، آماده عرضه بوده و می‌توان از هم‌اکنون ثبت‌نام را به منظور استفاده از آن انجام داد. در حال حاضر این اپلیکیشن تنها از هدست Cardboard گوگل پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از Gear VR سامسونگ نیز به زودی عرضه می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات