محاسبه مسافت و کالری سوزانده شده به گوگل فیت اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
گوگل فیت اپلیکیشنی است که به کمک آن می‌توانید از امکانات متنوعی چون گام‌شمار و غیره استفاده کنید. به تازگی امکانات دیگری چون محاسبه مسافت، محاسبه کالری سوزانده شده، امکان نمایش اطلاعات در حالت روز، هفته یا ماه، یک ویجت صفحه خانه و یک واچ‌فیس برای اندروید وِر به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند تا بدون نیاز به دستبندهای سلامتی و ساعت هوشمند وضعیت فعالیت‌های خود را زیر نظر بگیرید.
تبلیغات

ورود گوگل به دنیای پایش سلامتی این صنعت را دچار تحول نکرده، اما اگر بخواهید بدون خرید یک گجت دیگر از قابلیت‌های پایش سلامتی بهره‌مند شوید، این دستگاه می‌تواند مفید باشد. قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن، آن را به ابزاری کامل‌تر تبدیل کرده‌اند: اندازه‌گیری مسافت طی شده و تخمین کالری سوزانده شده.

این اپلیکیشن حالا می‌تواند تعداد گام‌های شما را شمرده و بر اساس آن مسافت طی شده توسط شما را محاسبه کند. همچنین می‌توانید با وارد کردن قد و وزن خود میزان کالری سوزانده شده را نیز بر روی این اپ ببینید. نسخه جدید با بروزرسانی‌های دیگری چون امکان نمایش اطلاعات در قالب روز، هفته و ماه و یک ویجت صفحه خانه بسیار کاربردی‌تر از قبل، منتشر شده است. حتی یک وا‌چ‌فیس سفارشی برای اندروید ور نیز برای آن ارائه شده که دائما فعالیت‌های شما را نمایش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات