زوم‌اَپ: اعلان نوتیفیکشن‌ ها توسط فلاش گوشی با Flash Alert 2

شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در گوشی‌های آیفون، امکانی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید هنگام دریافت یک پیامک یا تماس ورودی، از طریق چشمک زدن فلاش گوشی از این موضوع با خبر شوید. Flash Alerts 2 نیز اپلیکیشنی فوق‌العاده برای دارندگان گوشی‌های اندروید است که این امکان را، در این گوشی‌ها نیز فعال می‌کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد به کمک Flash Alerts 2 می‌توانید عملیات اطلاع‌رسانی را که در اکثر گوشی‌ها با کمک چراغ‌های رنگی LED انجام می‌شود، با فلاش گوشی انجام دهید و علاوه بر تنوعی که به گوشی خود می‌بخشید، از چراغ چشمک‌زن و زیبای فلاش نیز بهره مند باشید که می‌تواند با نور سفید و درخشان خود، یک گوشی خاص از تلفن شما بسازد. مصرف باتری در Flash Alerts 2 به طور کاملا استاندارد بهینه‌سازی شده و به لطف تنظیمات و جزئیات رعایت شده در آن، شاهد کمترین مصرف ممکن از باتری گوشی خواهید بود. شما می‌توانید مشخص کنید که اعلان‌های دریافت شده برای کدام اپلیکیشن‌ها به صورت چشمک‌زن فلاش به نمایش درآید یا کدام اپلیکیشن‌ها همچنان از طریق همان LED گوشی اطلاع‌رسانی کنند. همچنین برای جلوگیری از مصرف باتری، می‌توانید مشخص کنید که تا چه زمانی بعد از دریافت یک نوتیفیکیشن، فلاش گوشی چشمک بزند.

Flash-Alerts-22

یکی دیگر از امکانات مهمی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد، سرعت چشمک زدن فلاش است که با تند یا کند کردن آن می‌توانید به نتیجه‌ی دلخواه رسیده و فلاش چشمک‌زن را به زیباترین شکل ممکن تبدیل کنید. چشمک زدن فلاش در زمان دریافت پیامک یا تماس ورودی، قابلیت تنظیم سرعت چشمک زدن فلاش، قابلیت فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی این امکان برای اپلیکیشن‌های مختلف و امکان تنظیم بازه‌ی زمانی برای فعال بودن این امکان از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات