زوم‌اَپ: ارسال پیامک خودکار قبل از اتمام باتری با LastMessage

یک‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Last Message اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است و در مواقعی که شارژ گوشی کمتر از 5 درصد باشد، به طور خودکار پیامکی به افراد مشخص شده می‌فرستد تا در صورت خاموش شدن گوشی، از نگران شدن آن‌ها جلوگیری کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با نصب اپلیکیشن Last Message می‌توانید مشخص کنید که با رسیدن شارژ گوشی به میزان تعیین شده توسط شما (برای مثال 5 درصد)، این اپلیکیشن به صورت خودکار پیغامی به شماره‌های ثبت شده در آن (افرادی که ممکن است نگران شما شوند) ارسال کند و به آن‌ها درباره‌ی امکان خاموش شدن گوشی اطلاع رسانی کند. این امر در بسیاری از مواقع که گوشی شما بدون اطلاع‌تان خاموش می‌شود بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و می‌تواند از نگران شدن‌های احتمالی نیز جلوگیری کند.

Last-Message2

اگر تا به حال با چنین مشکلی رو به رو شده باشید، حتما از اهمیت وجود چنین نرم‌افزاری آگاه خواهید بود. ابتکار و کاربرد این برنامه، باعث شده که این اپلیکیشن برای بسیاری از افراد، به یک برنامه‌ی دائمی تبدیل شود و جزو اپلیکیشن‌هایی باشد که بعد از هر بار تعویض رام، به نصب مجدد آن خواهند پرداخت. برای مثال با ثبت شماره‌ی مادر یا همسر خود در این برنامه و تعیین میزان شارژ 10 درصد برای آن، هرگاه شارژ گوشی به زیر 10 درصد برسد، پیام متنی مشخص شده‌ای که توسط شما نوشته شده، برای وی ارسال خواهد شد و حتی اگر بدون آنکه متوجه شوید باتری گوشی تمام شود، می‌توانید از با خبر بودن اشخاص مهم و نگران نشدن آن‌ها آسوده خاطر باشید. برای جلوگیری از ارسال‌های ناخواسته، می‌توانید ساعاتی را در این اپلیکیشن برای غیرفعال بودن آن در نظر بگیرید. برای مثال ممکن است شارژ شما در ساعت 3 نصفه شب به میزان تعیین شده برسد و طبیعتا در این ساعت نیازی به ارسال چنین پیامکی نخواهید داشت. به همین دلیل می‌توانید مشخص کنید که برای مثال از ساعت 10 شب تا 7 صبح این امکان غیر فعال باشد. عملیات آگاه‌سازی علاوه بر پیامک، از طریق ایمیل، توئیتر و فیسبوک نیز قابل انجام خواهد بود. برای دانلود این اپلیکیشن کاربردی، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات