زوم‌اَپ: مدیریت مخاطبین و شماره گیر زیبا و کاربردی Truedialer

جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر از ظاهر یکنواخت شماره‌گیر گوشی خود خسته شده‌اید یا به دنبال امکانات بیشتری در زمینه‌ی مدیریت مخاطبین هستید، Truedialer یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای شما خواهد بود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

یکی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرضی که در گوشی‌ها وجود دارد و معمولا هم از ظاهر و کارایی خوبی برخوردار نیست، بخش مدیریت مخاطبین و شماره‌گیر گوشی است که هر چه تعداد مخاطبین ذخیره شده بالاتر باشد، عدم وجود ویژگی‌هایی همچون تماس سریع، زنگ اختصاصی و... بیشتر به چشم می‌آید. Truedialer اپلیکیشنی در این زمینه است که با ارائه‌ی محیطی گرافیکی و چشم‌نواز، علاوه بر آن که تنوع خاصی به گوشی شما خواهد بخشید، امکانات بسیار مفیدی را نیز در اختیار شما خواهد گذاشت. برای مثال به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به جستجوی هوشمند مخاطبین بپردازید به این معنا که این اپلیکیشن به محض وارد کردن عدد 09..، مخاطبین شما را بر اساس تعداد دفعات تماس بررسی می‌کند و گزینه‌هایی که احتمال تماس شما با آن‌ها بیشتر است را به شما پیشنهاد می‌کند. علاوه بر این می‌توانید برای هر مخاطب یک زنگ جداگانه قرار دهید تا هنگام تماس آن شخص، زنگ متفاوتی با دیگر مخاطبین پخش شود.

Truedialer2

بخش شماره‌گیر و لیست تماس این برنامه نیز از ویژگی‌های مفیدی همچون میانبرهای لمسی برخوردار است. برای مثال در لیست تماس با کشیدن یک شماره به سمت راست می‌توانید اطلاعات آن مخاطب را مشاهده کنید و با کشیدن آن به سمت چپ نیز، به طور مستقیم به اپلیکیشن پیام‌رسان منتقل شده تا پیامک خود را برای آن شماره ارسال کنید. با کلیک روی شماره نیز عملیات تماس آغاز خواهد شد. تماس سریع برای مخاطبین مورد علاقه، قابلیت جستوجوی T9 (پشتیبانی از حدس کلمات)، پشتیبانی گوشی‌های دو سیم کارته، جستجوی بسیار سریع و ویرایش کردن مخاطبین گوشی از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن اندرویدی به حساب می‌آیند. برای دانلود این برنامه از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات