زوم‌اَپ: مشخصات دقیق سخت‌ افزار و نرم‌ افزار گوشی با AIDA64

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
AIDA64 اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که دقیق‌ترین جزئیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی را به نمایش در خواهد آورد. قدرت و عملکرد این اپلیکیشن، مانند نسخه‌ی ویندوزی آن در حد بسیار بالایی قرار دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

برای بسیاری از کاربران که به گوشی موبایل، به عنوان یک رایانه‌ی همراه و پراستفاده نگاه می‌کنند، اطلاعات سخت‌افزاری و بعضا نرم‌افزاری، یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای خرید و شاید مهم‌ترین دغدغه هنگام استفاده از گوشی است. در واقع بر خلاف عده‌ای از افراد که هنگام خرید به مواردی همچون کیفیت دوربین، اندازه‌ی صفحه و... توجه می‌کنند، این دسته از کاربران برای خرید، اطلاعات دقیق‌تری مانند رزولوشن صفحه، فرکانس پردازنده، مقدار رم گوشی و... را بررسی می‌کنند. AIDA64 نیز که برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است، دقیق‌ترین اطلاعات ممکن را از گوشی شما استخراج کرده و به شما نمایش می‌دهد. شاید اگر اپلیکیشنی مشابه در این زمینه را نصب کنید تنها به 20 تا 30 مورد در نتایج بررسی برخورد کنید، اما به لطف دقت بالای سازندگان AIDA64، نتایج به دست آمده از اطلاعات گوشی در این اپلیکیشن بیش از ده‌ها مورد است.

AIDA64-2

اگر شما هم کنجکاو شده‌اید که بدانید قدرت پردازشی گوشی شما چه میزان است، یا امکاناتی همچون لرزش‌گیر در دوربین گوشی وجود دارد یا خیر و...، اپلیکشین AIDA64 بهترین جواب برای شما خواهد بود. قابلیت نظارت بر CPU و مدیریت RealTime آن، نمایش اطلاعات مربوط به تراکم و پیکسل صفحه نمایش و اطلاعات دوربین، نمایش میزان باتری و اطلاعات مربوط به دمای سخت‌افزارها، اطلاعات مربوط به وای‌فای و شبکه cellular، مشخصات سیستم‌عامل اندروید، شناسایی SoC و مدل دستگاه اندرویدی شما، مدیریت و نظارت و استفاده از حافظه و ذخیره‌سازی، جزئیات مربوط به OpenGL ES GPU و اندازه‌گیری زمان GPU به صورت لحظه‌ای، فهرست دستگاه‌های PCI, USB, CUDA, OpenCL، نمایش لیست برنامه‌های نصب شده، codecs و دایرکتوری‌های سیستم و... تنها بخشی از جزئیات دقیقی هستندکه این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دانلود می‌توانید از گزینه‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات