تخفیف 40 درصدی کتاب قانون برای کاربران زومیت

شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
کتاب قانون اپلیکیشن کامل و بی‌نقص در زمینه‌ی قوانین جمهوری اسلامی ایران است که کاربران زومیت می‌توانند با ۴۰ درصد تخفیف آن را خرید کنند.
تبلیغات

همانطور که در پست معرفی اپلیکیشن کتاب قانون نیز گفته شد، این اپلیکیشن یک دایرة‌المعارف کامل از قوانین کشور است که با محتوای غنی، بدون هیچ مشکلی شما را با تمام موارد قانونی آشنا می‌کند. در این مجموعه با تمامی قوانین کشور آشنا می‌شوید و بنوعی با دانستن قوانین در محاکم و سایر عرصه‌ها از گزند سوء استفاده‌گران و سود‌جویان در امان خواهید بود.

این مجموعه همچنین می‌تواند برای دانشجویان رشته حقوق راهنمای بسیار مناسبی باشد و برای وکلا و سایر فعالان این رشته منبع کامل و آسانی برای دسترسی به قوانین است. مهم‌ترین نکته در نرم‌افزارهای حقوقی، به روز بودن آن‌ها است که تیم پنجره دهم بروزسانی مستمری را با همکاری انتشارات حقوقی مجد به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های این نرم‌افزار تلفن همراه برشمرده است. در این برنامه هر قانون با توجه به فهرست‌بندی اصولی و حرفه‌‌ای تقسیم‌بندی و جانمایی شده است.

ketabghanun79

کتاب قانون در ابتدای نصب به مدت دو روز به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بعد از آن در صورتی که از کارکرد این اپلیکیشن راضی بودید می‌توانید با پرداخت مبلغی، امکان استفاده‌ی دائمی از آن را داشته باشید. به همین منظور و برای رضایت بیشتر کاربران، تیم پنجره‌ی دهم اقدام به در نظر گرفتن تخفیفی 40درصدی برای کاربران زومیت کرده است تا افراد بیشتری با استفاده از این کد تخفیف بتوانند از خدمات کتاب قانون استفاده کنند.

نحوه‌ی استفاده از این کد تخفیف به این صورت است که پس از اضافه کردن محصول به سبد خرید، در صورتی که کاربر وارد حساب کاربری خود در سایت شده باشد، در کنار دکمه‌ی پرداخت، قسمت کد تخفیف برای وی نمایش داده می‌شود و با وارد کردن کد در باکس تخفیف، مبلغ نهایی پرداخت، شامل تخفیف 40درصدی خواهد شد. این کد تخفیف در هر دو نسخه‌ی اندروید و آی‌‌او‌اس قابل استفاده خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات