زوم‌اَپ: اطلاعات جالب درباره‌ عمر شما با "اعداد من"

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طول عمر و زندگی یکی از موضوعاتی است که برای تمام اقشار چه افراد معمولی و چه دانشمندان که سعی در کنترل آن دارند، جذابیت خاصی دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

مسلما اگر از هر کسی پرسیده شود که چند سال دارید بدون لحظه‌ای درنگ پاسخ خواهد داد. اما تا به حال از زاویه‌های دیگری به عمر و سن و سال خود نگاه کرده‌اید؟ برای مثال تا به حال اندیشیده‌اید که تا امروز چند ثانیه زندگی کرده‌اید؟ چند بار نفس کشیده‌اید؟ تا به حال به این موضوع که چند نفر بعد از شما به دنیا آمده‌اند یا از دنیا رفته‌اند فکر کرده‌اید؟ اینها همه‌ی مواردی است که اپلیکیشن "اعداد من" به آن‌ها پرداخته است. شما با ورود به اپلیکیشن و وارد کردن تاریخ تولد خود، به اطلاعات جالبی در رابطه با عمر خود دسترسی خواهید داشت.

mynums2

مطمئنا برایتان جالب خواهد بود که بدانید بر اساس استاندارد جهانی، چند ساعت عمر خود را خواب بوده‌اید یا چه مقدار هوا مصرف کرده‌اید. به کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید با ورود تاریخ دقیق تولد خود یا دوستانتان، به اطلاعات جالبی همچون تعداد ثانیه‌هایی که زندگی کرده‌اید، تعداد افرادی که پس از تولد شما به دنیا آمده‌اند، تعداد افرادی که پس از تولد شما مرده‌اند، تعداد نفس‌هایی که تا به حال کشیده‌اید، مقدار هوایی که مصرف کرده‌اید، تعداد ساعاتی که خوابیده‌اید و... دسترسی داشته باشید.

برای دانلود این اپلیکیشن فارسی، از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات