زوم‌اَپ: روشن کردن محیط با ScreenFlashlight در ویندوزفون

پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
یکی از استفاده‌های ساده اما مفیدی که می‌توان از گوشی‌های موبایل‌ کرد، روشن کردن محیط در مواقع تاریکی است. ScreenFlashlight اپلیکیشنی با همین کاربرد برای گوشی‌های ویندوزفون است.
تبلیغات

مطمئنا برای شما نیز پیش آمده است که شب‌هنگام، قصد پیدا کردن وسیله‌ای را داشته‌اید اما به دلیل خواب بودن اعضای خانواده امکان روشن کردن چراغ‌ها را نداشته‌اید. در این هنگام صفحه‌ی گوشی را روشن می‌کنید و با کمک نور آن (به خصوص وقتی گوشی شما فلاش نداشته باشد) به انجام کار مورد نظر می‌پردازید. اما مشکلی که حتما با آن مواجه خواهید شد خاموش شدن صفحه در هر 30 ثانیه (بسته به تنظیمات شما) است. برای کاربران ویندوزفون نیز مشکل دو چندان می‌شود چرا که زمینه‌ی استارت گوشی مشکی است و نور بسیار کمی را به محیط می‌دهد.

Screen-Flashligh2t

Screen-Flashlight اما اپلیکیشنی است که به منظور حل این مشکل‌ها در گوشی‌های ویندوزفون طراحی و ساخته شده است. به کمک این اپلیکیشن یک پس‌زمینه‌ی سفید به صورت تمام صفحه و با شدت نور 100% را در اختیار خواهید داشت که تا زمانی که از آن خارج نشده باشید، خاموش نمی‌شود. به این ترتیب می‌توانید به راحتی و با بیشترین نور ممکن، به انجام کار خود بپردازید. این اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر شده است و شما می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود نمایید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات