زوم‌اَپ: متوقف کردن اپلیکیشن‌ها و اجرا نشدن در پس‌زمینه با App Quarantine

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
App Quarantine اپلیکیشنی است که به کمک آن می‌توانید تمام نرم‌افزار‌های بلااستفاده‌ی گوشی خود را که در پس‌زمینه در حال فعالیت هستند، اصطلاحا قرنطینه کنید و بدون ریسک حذف کردن اپلیکیشن‌های اضافه، آن‌ها را به طور کامل متوقف کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به دلیل اجرای ناخواسته‌ی بعضی اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه‌ی گوشی، با پر شدن فضای رم و در نتیجه کند شدن محیط کاربری خود مواجه باشید. حتی بعضی از این اپلیکیشن‌ها علاوه بر اشغال فضای رم و کند کردن گوشی، به اینترنت نیز متصل می‌شوند و برای بروزرسانی‌های خود چندین مگابایت از ترافیک اینترنت شما را به هدر می‌دهند. تا‌کنون تنها راهی که برای جلوگیری از این نرم‌افزارهای بی‌استفاده و سیستمی وجود داشت، حذف آن‌ها توسط برنامه‌های جانبی دیگر بود که در بعضی مواقع این کار شامل ریسک بالایی می‌شد چرا که بسیاری از کاربران با نداشتن آگاهی از اهمیت یک اپلیکیشن سیستمی، آن را حذف می‌کردند و با مشکلات متعددی رو به رو می‌شدند. اما با کمک نرم‌افزار App Quarantine شما علاوه بر اینکه برای همیشه از دست این اپلیکیشن‌های مزاحم راحت می‌شوید، همچنان آن‌ها را به صورت نصب شده خواهید داشت و هر زمان که مایل بودید قادر به خارج کردن آن‌ها از حالت قرنطینه هستید.

appqar1

این نرم‌افزار برای اجرا به روت بودن گوشی نیاز دارد و شیوه‌ی کار آن به این صورت است که بعد از اجرا، لیستی از تمام اپلیکیشن‌های موجود در گوشی را برایتان نمایش می‌دهد و شما می‌توانید با انتخاب تمام اپلیکیشن‌های ناکارآمد، آن‌ها را وارد قرنطینه کنید. پس از این کار آیکون اپلیکیشن‌ها از منوی برنامه‌ها حذف می‌شود و اگر به هر طریقی آن را اجرا کنید با پیغام خطا مواجه می‌شوید. به این ترتیب اپلیکیشن‌هایی را که وارد این لیست کرده‌اید، دیگر هرگز در لیست Running گوشی خود مشاهده نخواهید کرد.

یکی از نکات خوب این اپلیکیشن، امکان ساخت ویدجت و میانبر برای فعال یا غیرفعال‌سازی این لیست است که به شما امکان می‌دهد علاوه بر غیر فعال کردن همیشگی اپلیکیشن‌های سیستمی، اپلیکیشن‌های سنگین دیگر مانند فیسبوک را دراین لیست وارد کنید و تنها هنگامی که قصد استفاده از آن را دارید، ویدجت اختصاصی آن را خاموش کنید تا نرم‌افزار از لیست سیاه خارج شود و بعد از استفاده، دوباره آن را فعال کنید.

برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن از گزینه‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات