تلوبیون، تماشای آنلاین پخش زنده‌ی کانال‌ها به همراه آرشیو برنامه‌ها

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
با قوی‌تر شدن زیر‌ساخت‌های اینترنت و افزایش سرعت ADSL‌ها به چندین مگابایت، می‌توان استفاده‌های بیشتر و متنوع‌تری از خدمات اینترنتی کرد.
تبلیغات

 احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که به دلیل دیر رسیدن به منزل، یا مشاهده‌ی کانال دیگری توسط خانواده، برنامه‌ی مورد علاقه‌ی خود را از دست داده باشید. در سال‌های قبل، پیش از آنکه گیرنده‌های دیجیتال به تولید برسند، تنها راه خلاصی از این اتفاق استفاده از کارت‌کپچر برای کامپیوترها بود که کانال‌های تلوزیونی را به کامپیوتر می‌آورد و امکان مشاهده و حتی ضبط تصاویر را در اختیار کاربر قرار می‌داد.

اما با پیشرفته‌تر شدن زیرساخت‌های اینترنتی شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه‌ی ممکن، به صورت آنلاین به مشاهده‌ی کانال‌های تلوزیونی اقدام کنید. هرچند که شاید برای افرادی که از اینترنت‌های حجمی استفاده می‌کنند استفاده‌ی دائمی از این اپلیکیشن به‌صرفه نباشد و تنها حکم کار‌راه‌انداز را برای اموری مانند مشاهده‌ی نتیجه‌ی فوتبال یا... داشته باشد، اما برای مشترکینی که از اینترنت نامحدود استفاده می‌کنند، این اپلیکیشن بسیار کاربردی‌تر خواهد بود.

telwebion23

اپلیکیشن‌های بسیاری برای این امر ساخته و منتشر شده‌اند که نیمی از آن‌ها به طور رایگان، و نیمی از آن‌ها نیز در ازای هزینه به ارائه‌ی خدمات می‌پردازند. اما همیشه در هر موضوعی یک اپلیکیشن گل سر‌سبد آن موضوع می‌شود که پخش آنلاین کانال‌های تلوزیونی نیز از این امر مستثنا نیست. اپلیکیشن تلوبیون که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است، علاوه بر امکان مشاهده‌ی آنلاین تمامی کانال‌های موجود بدون نیاز به اپلیکیشن‌های جانبی، امکانات بی‌نظیر دیگری را نیز مانند دانلود برنامه‌ها، دسترسی به قسمت‌های گذشته‌ی برنامه‌هایی مانند نود، اخبار و...، دسترسی به آرشیو 24 ساعت قبل تمام برنامه‌های هر کانال و پخش با سرعت بالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکان دانلود یا پخش آنلاین به صورت رایگان، امکان دسترسی به صفحه‌ی برنامه‌ی مورد نظر (تمام قسمت‌های قبلی قابل مشاهده می‌باشد)، امکان ایجاد حساب کاربری، آپدیت لحظه‌ای برنامه‌ها، پشتیبانی کامل از زبان فارسی بر روی همه دستگاه‌ها، قابل نصب بر روی انواع تلفن‌های هوشمند و تبلت و عدم نیاز به نرم‌افزار خاصی جهت پخش ویدئو‌ها بر روی تلفن همراه از ویژگی‌هایی هستند که تلوبیون را به یک اپلیکیشن خاص و ویژه که به طور کاملا رایگان برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده است تبدیل می‌نمایند. برای دانلود این برنامه از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات