زوم‌اَپ: Apex Launcher، کامل‌ترین لانچر اندروید

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
ApexLauncher یکی از لانچرهای خوب و معروف اندروید است که اگر نتوان آن را به عنوان بهترین و کامل‌ترین لانچر گوشی‌های اندروید معرفی کرد، حتما در لیست سه لانچر برتر قرار خواهد گرفت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Apex، لانچری است که در عین‌آن که محیطی سبک و بسیار روان را در اختیار شما قرار می‌دهد، انبوهی از امکانات و شخصی‌سازی‌های مختلف را نیز برای شما فراهم می‌کند. این لانچر از تم‌های مختلف و بسیار زیادی پشتیبانی می‌کند که با استفاده از هر کدام از آن ها، می‌توانید فونت، آیکون‌ها و تصویر‌زمینه‌ی گوشی خود را تغییر دهید. با چشم‌پوشی از چند مورد خاص، تقریبا تمام تم‌های موجود از لانچر Apex پشتیبانی می‌کنند که این امر باعث شده تا صد‌ها تم مختلف برای این لانچر محبوب به وجود بیاید.

apex2

از امکانات خوب Apex که آن را به یک لانچر کامل تبدیل کرده است، می‌توان به امکان مخفی‌سازی آیکن‌های اضافی، پوشه‌بندی آیتم‌های دلخواه، ترتیب چیدمان آیکون‌ها در چند حالت مختلف از جمله حالت انتخابی و امکان تهیه‌ی فایل پشتیبان از تنظیمات انجام شده در آن اشاره کرد. امکان تعریف ژست‌های حرکتی نیز ویژگی بسیار جالبی است که Apex را بیش از پیش به یک نرم‌افزار بدون نقص تبدیل کرده است. در این امکان شما می‌توانید مشخص کنید که وقتی در صفحه‌ی اصلی گوشی خود قرار دارید و انگشت خود را از مرکز صفحه به سمت‌های مختلف می‌کشید، کارهای خاصی که از قبل مشخص کرده‌اید انجام شود. برای مثال شما می‌توانید مشخص کنید که با کشیدن انگشت خود به سمت پایین، Notification Bar باز شود یا با کشیدن انگشت به سمت بالا، اپلیکیشن‌های در حال اجرا نمایش داده شوند. این لانچر روی ضعیف‌ترین گوشی‌های موجود در بازار که به لطف رام‌های سفارشی، از اندروید 4 بهره‌مند هستند نیز به شدت روان اجرا می‌شود و به عقیده‌ی بسیاری از کاربران حتی از لانچر اصلی که شرکت‌های تولید‌کننده روی گوشی‌های خود قرار می‌دهند سریع‌تر، و زیبا‌تر است.

یکی دیگر از امکانات جدیدی که در نسخه‌های اخیر این لانچر به آن اضافه شده است، پشتیبانی از برخی ویژگی‌های اندروید آب‌نبات‌‌چوبی است. پشتیبانی از انیمیشن‌های اندروید آب‌نبات‌چوبی، منوی برنامه‌ها به رنگ سفید با همان افکت باز شدن در لانچر گوگل ناو و اجرا شدن فولدرها با افکت‌های مخصوص آن، تنها بخشی از این خصوصیات جدید به حساب می‌آیند که به آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن اضافه شده‌اند. این اپلیکیشن به دو صورت رایگان و پولی منتشر شده است که شما با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید نسخه‌ی رایگان آن را دانلود کنید. 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات