زوم‌اَپ: کیبورد محبوب Swype و امکانات جدید در آخرین بروزرسانی آن

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
Swype یکی از محبوب‌ترین و کامل‌ترین کیبوردهای اندروید و آی‌او‌اس با پشتیبانی از زبان فارسی است که در آخرین بروزرسانی خود، امکانات جالبی مانند حالت شناور، تبدیل متن به اموجی و پوسته‌های متریال به آن اضافه شده است. برای اطلاعات بیشتر با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار در جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن خود که تنها چند ساعت از انتشار آن می‌گذرد، امکانات جالبی را به آن اضافه کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. این بروزرسانی فعلا، تنها برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است و احتمالا در آینده‌ای نزدیک برای آیفون نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اولین و شاید قابل پیشبینی‌ترین تغییر، اضافه شدن پوسته‌ی متریال دیزاین به این کیبورد است که ظاهر آن را بیش‌ از‌ پیش جذاب کرده است. در هرحال با توجه به علاقه‌ی زیادی که تمام توسعه‌دهندگان به طراحی متریال نشان داده‌اند، انتظار آن که این اپلیکیشن محبوب نیز به این طراحی تزئین شود دور از ذهن نبود.

swype2

مورد دومی که در این بروزرسانی خودنمایی می‌کند Floating Keyboard است که به شما اجازه‌ی جا‌به‌جایی کیبورد به مکان‌های دلخواه را می‌دهد که امکانی فوق‌العاده کاربردی به حساب می‌آید. به کمک این ویژگی شما می‌توانید کیبورد خود را مانند یک اپلیکیشن شناور به هر کجای صفحه که می‌خواهید منتقل کنید و سپس اقدام به تایپ کردن نمایید.

swype32

امکان تبدیل کلمات شما به Emoji دیگر ویژگی اضافه شده در این بروزرسانی است که قبلا مشابه آن را در نرم‌افزار Line مشاهده کرده‌ بودیم که ورود آن به کیبورد Swype و امکان استفاده از آن در تمام برنامه‌ها، بسیار جالب و قابل‌ توجه است. در این ویژگی جدید، نزدیک‌ترین اموجی از لحاظ معنایی به کلمه‌ی تایپ شده، در کادر بالای کیبورد نمایش داده می‌شود و شما در صورت تمایل می‌توانید از آن استفاده کنید‌. برای مثال در صورت نوشتن کلمه‌ی Happy‌، یک اموجی خوشحال(!) به شما نمایش داده خواهد شد.

Swype که پیش از این هم با دارا بودن ویژگی‌های مهمی مانند Gesture Typing، یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای موجود برای اندروید و آی‌او‌اس بود، با این بروزرسانی کامل و کاربردی خود، مطمئنا مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت و محبوبیت آن بیش از پیش خواهد شد. اگر شما هم از استفاده‌کنندگان Swype هستید، یا با خواندن این پست مشتاق به استفاده از آن شده‌اید، می‌توانید نسخه‌ی رایگان آن را از لینک‌های زیر دریافت کنید.

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات