زوم‌اَپ: Hootsuite، کنترل پنلی برای تمام شبکه‌های اجتماعی شما

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روز‌ها شبکه‌های اجتماعی به بخشی از زندگی مجازی ما تبدیل شده‌اند، از این‌رو روزانه چندین بار به آن‌ها سر زده یا مواردی را با دوستان خود به اشتراک می‌گذاریم. Hootsuite اپلیکیشنی است که کنترل چندین حساب کاربری را در شبکه‌های اجتماعی تسهیل می‌کند.
تبلیغات

شاید داشتن یک یا دو حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی و کنترل آن‌ها کار چندان پرزحمتی نباشد، اما در صورتی که از چندین حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده می‌کنید و در هر یک نیز مدیریت چندین صفحه را در اختیار دارید، با مشکلات مربوط به اشتراک گذاری مطالب و نوشته‌ها و همچنین پاسخ‌گویی آشنا هستید. اپلیکیشن Hootsuite‌ در واقع بخشی از سرویسی است که به منظور تسهیل مدیریت سرویس‌های اجتماعی توسعه یافته است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان مدیریت حساب‌های کاربری مربوط به فیس‌بوک، توئیتر، لینکداین و فوراسکوار را به‌راحتی انجام داد. برای مثال در صورتی که علاوه بر صفحه‌ی شخصی خود، مدیریت چندین فن‌پیج را نیز در فیس‌بوک بر عهده داشته باشید، می‌توان براحتی هر یک از این صفحات را در صفحه‌‌ای جدا در قالب اپلیکیشن Hootsuite مدیریت کرد. این اپلیکیشن ابزار‌های کاربردی بسیار خوبی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان انتشار خودکار پست‌ها در تاریخ و زمان‌های تنظیم شده روی انواع سرویس‌های اجتماعی اشاره کرد. همچنین قابلیت دیگری که این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکان بهره‌گیری از ابزار تحلیل است که میزان استقبال از پست‌‌های به اشتراک گذاشته را در قالب نمودار نمایش می‌دهد.

HootsuiteInt

اپلیکیشن Hootsuite بصورت رایگان منتشر شده، اما برای بهره‌گیری از تمام امکانات آن از قبیل اضافه کردن بیش از ۵۰ حساب کاربری، باید به نسخه‌ی پرو بروزرسانی کرد. این اپلیکیشن برای مرورگر کروم نیز در دسترس است. پس از اجرای اپلیکیشن پنجره‌ی ایجاد اکانت در Hootsuite پدیدار می‌شود که می‌توان با استفاده از حساب کاربری جیمیل، توئیتر یا فیس‌بوک در آن ثبت نام کرد. این اپلیکیشن امکان اضافه کردن استریم‌هایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توان به فید‌های صفحات و حساب‌های کاربری دسترسی پیدا کرد. برای مثال در صورت عضویت در یک گروه فیس‌بوک، می‌توانید آن را به‌عنوان یک استریم به Hootsuite‌ اضافه کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات