زوم‌اَپ: Stitcher، مجله‌‌ای زیبا و جامع از پادکست‌ها

شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که از دوستداران پادکست باشید، یک اپلیکیشن خوب برای مدیریت حجم عظیم اطلاعات، از پیش نیازهای لذت بردن از پادکست‌ها است. Stitcher یک مجله‌ی زیبا و کاربردی در زمینه‌ی مدیریت پادکست‌ها است.
تبلیغات

با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانیم حجم گسترده‌ای از سرویس‌ها و وب‌سایت‌هایی را ببینیم که از انتشار پادکست به‌عنوان یکی از روش‌های اصلی ارائه‌ی اطلاعات استفاده کرده‌اند. مدیریت حجم گسترده‌ی پادکست‌ها و طبقه‌بندی آن‌ها مسلتزم استفاده از یک اپلیکیشن قدرتمند و کاربردی است. جستجو در فروشگاه‌های اپلیکیشن، گزینه‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد، اما بسیاری از گزینه‌های خوب نمایش داده شده، رایگان نیستند و اپلیکیشن‌های رایگان نیز امکانات چندان جالب توجهی ندارند و رابط کاربری زیبایی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. اما Stitcher یک استثنا در این میان است. این اپلیکیشن بسیار زیبا و کاربرپسند، آخرین پادکست‌های منتشر شده از شناخته شده‌ترین منابع خبری را در قالب یک فید اصلی برای کاربر نمایش می‌دهد. در صورت علاقه به گوش دادن کافی است تا روی فید آن کلیک کنید. در صورت علاقه به کانالی می‌توان با کلیک روی علامت + در گوشه‌ی سمت راست، این کانال را به لیست مورد علاقه خود اضافه کرد. قابلیت جستجو در کنار طبقه‌بندی انجام شده توسط خود اپلیکیشن Stitcher یک ویژگی بسیار کاربردی است که امکان یافتن بهترین کانال‌های موجود یا کانال مورد نظر کاربر را در سریع‌ترین زمان ممکن میسر می‌کند.

StitcherInt

مطمئنا عدم دسترسی همیشگی به اینترنت یا نداشتن فرصت کافی برای گوش دادن به یک پادکست، امکان دانلود را بسیار حیاتی جلوه می‌دهد. Stitcher قابلیت دانلود پادکست‌ را پشتیبانی می‌کند. برای این کار کافی است با بازکردن منوی اصلی اپلیکیشن در گوشه‌ی سمت چپ، روی Listen Later کلیک کنیم. با فعال کردن Available Offline این قابلیت فعال می‌شود. از این پس می‌توان با کلیک روی پادکست مورد نظر و انتخاب Listen Later، پادکست مورد نظر را برای دانلود به لیست Listen Later‌ و دانلود شدن ارسال کرد.

اپلیکیشن Stitcher بصورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات